هم اندیشی با فعالان سیاسی

نشست دکتر آزادی با فعالان سیاسی شهرستان

نشست دکتر آزادی با فعالان سیاسی شهرستان


✅ به گزارش روابط عمومی فرمانداری بدره دکتر یونس آزادی در سلسله نشست های هم اندیشی خود با اقشار مختلف مردم شهرستان، این بار نیز میزبان جمعی از فعالین سیاسی شهرستان بود.
🔹 در این نشست که در محل سالن جلسات فرمانداری بدره برگزار گردید اعضا حاضر در این جلسه ابتدا نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود را در جهت توسعه شهرستان در سال تولید ملی مطرح و با فرماندار شهرستان در میان گذاشتند.
🔰 در ادامه دکتر آزادی سرپرست فرمانداری بدره ضمن تقدیر از حضور اعضا در این نشست، جلسات هم اندیشی با اقشار مختلف مردم شهرستان را گامی مهم و موثر در راستای شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان دانست و بر ادامه این برنامه ها و جلسات در آینده تاکید کرد.
🔰 سرپرست فرمانداری بدره در ادامه با اشاره به فعالیت دو جریان سیاسی شاخص در کشور افزود این دو جریان در حال حاضر در چهارچوب نظام در حال فعالیت بوده و هر دو نیز برای خدمت به نظام و کشور و مردم در حال رقابت با یکدیگر هستند.
🔰 سرپرست فرمانداری بدره نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید و انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه را دو مبحث اصلی در سال جدید عنوان کرده و تاکید کرد که همه گروه های فکری شهرستان باید با همفکری تلاش کنیم در سطح شهرستان بدره نیز اهداف نام گذاری سال را محقق و بستر لازم برای حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم کنیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است