نشست فرماندار با جوانان

نشست دکتر آزادی با جمعی از جوانان شهرستان بدره

نشست دکتر آزادی با جمعی از جوانان شهرستان بدره

دکتر ازادی در نشست با جوانان شهرستان بیان نمود: استقرار فنی و حرفه ای یکی از مطالبات اصلی مردم و جوانان بوده و خوشبختانه موافقت مجموعه اداری سازمان فنی و حرفه ای جهت استقرار در بدره را گرفتیم.

💥سرپرست فرمانداری بدره در دیدار با جمعی از جوانان شهرستان بدره:
🔰 بنا بود که زودتر از این شنونده مطالبات و نظرات جوانان عزیز شهرستان باشیم اما کثرت برنامه ریزی برای استقبال از میهمانان نوروزی، بحران سیل و در نهایت برگزاری جشنواره ملی ایل بانگ باعث شد که برگزاری این جلسه با مقداری تاخیر انجام گیرد.
🔰 در ابتدای ورود به شهرستان، همواره شنونده نظرات و پیشنهادات اقشار مختلف از جمله معتمدین، اعضا شوراها، دهیاران، بانوان و امروز هم جوانان عزیز شهرستان بودیم و هدف از این جلسات، استفاده از ظرفیت اقشار مختلف مردم و برنامه ریزی مناسب، جهت رفع و حل مشکلات شهرستان می باشد.
🔰 جوانان عزیز در این جلسه خوشبختانه به خوبی مشکلات و نظرات و پیشنهادات رو بیان کردند و انشالله در آینده در حوزه های مختلف و در اجرای برنامه های شهرستان حتما از ظرفیت جوانان استفاده خواهیم کرد.
🔰 جوانان می توانند جلسات پرسش و نقد و بررسی مسائل را در سطح شهرستان راه اندازی کرده و مدیران و مسئولان را نقد کنند، بنده هم به عنوان فرماندار اعلام میکنم نقدپذیر هستم و انتقاد استقبال میکنم.
🔰 با وجود مشکلاتی که در جامعه شاهد هستیم اما جوانان باید با جرات و شهامت جهت اشتغالزایی وارد میدان شده و از مشکلات و سختی ها نترسند، و بنده هم قول میدهم تا جایی که در توان داشته باشم کمک و حمایت خواهم کرد و مطمئن باشید در زمینه حمایت از جوانان، از هیج کمکی دریغ نکرده و هرجا چه در سطح شهرستان و استان و در صورت لزوم در سطح ملی نیاز باشد پیگیری و رایزنی می کنم.
🔰 بحث استقرار فنی و حرفه ای که یکی از مطالبات اصلی جوانان در این جلسه بود، از ابتدای حضور در شهرستان، بصورت جدی مطرح و پیگیر استقرار فنی و حرفه ای بوده ایم و خوشبختانه موافقت مجموعه اداری سازمان فنی و حرفه ای جهت استقرار در بدره را گرفتیم و در تلاشیم مکان و ساختمان مناسب را در سطح شهرستان برای استقرار فنی و حرفه ای تهیه کنیم.

🔰 جشنواره ملی ایل بانگ و استقبال گرم و چشمگیر مردم از این برنامه، نشان دهنده این بود که ما باید در سطح شهرستان نگاه ویژه ای به مباحث فرهنگی داشته باشیم و در این راستا نیازمند همفکری و همراهی جوانان شهرستان هستیم، لذا از همه جوانان فرهیخته شهرستان می خواهم در حوزه کاری و تخصصی خود، برنامه ها و پیشنهادات خود را جهت استفاده، در اختیار مسئولین قرار دهند.
🔰 از ابتدایی حضور در شهرستان، همواره تاکید کرده ام شهرستان بدره با توجه به ظرفیت های فراوان از جمله کشاورزی، دامداری، گردشگری و منابع انسانی، اگر به درستی از این ظرفیت ها استفاده شود بدره به سرعت می تواند روند توسعه را طی نماید.

🔰 با توجه به آثار، جاذبه ها و منابع عظیم گردشگری، در بین شهرستان های استان، هیچ شهرستانی به اندازه بدره مستعد برای توسعه صنعت گردشگری نیست.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است