دیدار با اعضای شوراها

دیدار دکتر آزادی با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا سطح شهرستان

دیدار دکتر آزادی با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا سطح شهرستان

💥سرپرست فرمانداری بدره در دیدار با اعضا شورای اسلامی شهر و روستا به مناسبت روز شوراها بیان نمود:

🔰 شورا و مشورت هم در شرع ما و هم در قانون اساسی به عنوان میثاق ملی ما، بسیار مورد تاکید قرار گرفته است به طوری که ۶اصل در قانون اساسی ما به مسئله شوراها اختصاص پیدا کرده که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه شوراها در کشور و در بین مردم است.

🔰شوراها به عنوان منتخبین و معتمدین مردم می توانند به عنوان یک بازوی توانمند در کنار مسئولین در جهت حل مشکلات مردم قدم بردارند.

🔰 باید از ظرفیت شوراها، بزرگان و معتمدین هر منطقه ای برای حل مشکلات مردم استفاده کنیم و خوشبختانه هنوز این ظرفیت در بین ما وجود دارد که به رسم بزرگمنشی مثل گذشته مسائل و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

🔰 اعضا شوراها در کنار نظارت بر کار و عملکرد شهرداران و دهیاران، باید ضمن همکاری و تعامل لازم، از آنها حمایت کنند.

🔰 شهرداران، شوراها و دهیاران با تعامل و ارتباط مستمر با مردم، که مورد تاکید قانون اساسی هم قرار گرفته است، بهتر می توانند عملکرد خود را برای مردم تشریح کنند.

🔰 هیئت های اندیشه ورزی که در قالب گروه های مردمی شکل میگیرد می توانند با ارائه ایده ها و پیشنهادات خود کمک کار دهیاران باشند.

🔰 شهرداری ها و دهیاری ها باید به سمت درآمد زایی و ایجاد کارهایی با درآمد پایدار پیش بروند، چرا که اعتباری که دولت در اختیار شهرداری و دهیاری قرار میدهد بسیار جزئی و جنبه کمکی دارد و جوابگوی هزینه های اداره شهرها و روستاها نیست، لذا شهرداران و دهیاران اگر فقط به این مبلغ اکتفا کنند، قطعا موفق نخواهد شد.

🔰 دهیاری های ما در روستاها ظرفیت ایجاد منبع درآمد پایدار دارند و شوراهای ما باید دهیاران را به سمت درآمد زایی و ایجاد اشتغال هدایت و از آنان حمایت کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است