سخنرانی فرماندار بدره در جشنواره ایل بانگ

دکتر آزادی مهم ترین ظرفیت و مزیت این شهرستان، مردمان با فرهنگ، نجیب و فرهنگ دوست این شهرستان است

دکتر آزادی مهم ترین ظرفیت و مزیت این شهرستان، مردمان با فرهنگ، نجیب و فرهنگ دوست این شهرستان است

‍به گزارش روابط عمومی فرمانداری، دکتر یونس آزادی سرپرست فرمانداری بدره در جشنواره ملی اقوام و فرهنگ ایرانی ایل بانگ در شهرستان بدره بیان داشت: 

🔹خدمت همه هنرمندان و هنردوستان عزیز که از سراسر کشور به ایلام سرافراز و شهرستان بدره سرزمین طبیعت رنگارنگ و مردمان نجیب و با فرهنگ تشریف اوردندند خوش آمد عرض میکنم
🔹بدره شهرستانی نوپا ولی در عین حال مستعد و باظرفیت برای توسعه است.
🔹توسعه هر منطقه بر اساس ظرفیت ها و استعدادهای آن منطقه است، کشاورزی، دامداری و گردشگری تنها بخشی از ظرفیت های این شهرستان در حال توسعه است.
🔹اما مهم ترین ظرفیت و مزیت این شهرستان، مردمان با فرهنگ، نجیب و فرهنگ دوست این شهرستان است.
🔹ایل بانگ حاصل زحمات چند ماهه دست اندرکاران این جشنواره است و در کنار دست‌اندرکارن جشنواره مردم عزیز این شهرستان و این بخش از تمام داشته ها و امکانات خود استفاده کردند که بتوانند میزبان شایسته ای برای شما مهمانان عزیز باشند.
🔹بدره می تواند به یک قطب فرهنگی بسیار قوی برای اجرای برنامه های فرهنگی در کشور تبدیل شود و ایل بانگ گام اول در راستای اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان بدره است و در آینده شاهد اجرای برنامه های فرهنگی قوی تر و غنی تر در سطح شهرستان خواهد بود.
🔹یکی از اهداف این جشنواره این بود که نمایندگان فرهنگی استان های مختلف سراسر کشور از نزدیک در جریان جاذبه ها و قابلیت ها و پتانسیل های مختلف شهرستان قرار گیرند و هم این که بتوانیم بخشی از فرهنگ و هنر زیبای اقوام و عشایر ایران را به نمایش بگذاریم.
🔹هدف اصلی جشنواره ایل بانگ تقویت اتحاد و انسجام ملی و تقویت اتحاد بین اقوام مختلف کشور است‌.
🔹از همه دست اندرکاران و حامیان این جشنواره و خصوصا جناب آقای سلیمانی دشتکی استاندار محترم و فرهنگ دوست ایلام که خود نیز فرزند ایل و عشایر هستند تقدیر و تشکر می کنم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است