تشریح خسارت سیل توسط دکتر آزادی

دکتر آزادی در جلسه شورای مدیریت بحران استانداری خسارات وارده به شهرستان بدره را تشریح نمود

دکتر آزادی در جلسه شورای مدیریت بحران استانداری خسارات وارده به شهرستان بدره را تشریح نمود

💠به گزارش روابط عمومی فرمانداری بدره، یونس آزادی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی، نمکی نماینده معین دولت و وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی و حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه برگزار گردید، خسارات وارده به شهرستان بدره در جریان سیل های اخیر را تشریح کرد.

💠وی در این جلسه گفت: طرح های اقتصادی شهرستان از جمله باغات و مزارع، مزارع پرورش ماهی، پمپاژهای حاشیه رودخانه سیمره و .... آسیب های زیادی دیده اند و خسارات زیادی به کشاورزان وارد آمده است که در این خصوص وزیر معین استان از تصویب پرداخت خسارت به مزارع و باغات در جلسات گذشته هیات دولت خبر داد و اظهار داشت: موضوع تصویب کمک به صاحبان موتورپمپ ها را در جلسه آتی دولت مطرح می کند.

💠وی در بخش کشاورزی به خسارات وارده به جاده های بین مزارع و عشایری اشاره و ابراز داشت: با توجه به نزدیک شدن زمان برداشت محصولات کشاورزی لازم است هرچه سریعتر این جاده ها ترمیم شوند که در این خصوص فرمانده سپاه استان از آمادگی سپاه برای مشارکت در بازسازی جاده های بین مزارع خبر داد.

💠 سرپرست فرمانداری بدره در خصوص خسارات وارده به زیرساخت های عمومی شهرستان ابراز داشت: بیشتر جاده های ارتباطی شهرستان مستعد ریزش و رانش هستند و در زمان بارندگی ها نیروهای راهداری ۲۴ ساعته مشغول پاکسازی جاده ها بودند.

💠 وی به مشکلات پل های سطح شهرستان اشاره و گفت: متاسفانه بیشتر پل های شهرستان از ظرفیت آب گذر لازم برای عبور سیلاب اخیر برخوردار نبودند و به همین دلیل خساراتی به حاشیه رودخانه قبل از پل ها وارد شد.

💠 وی همچنین به ضعف راهداری شهرستان از نظر نیروی انسانی و برخی تجهیزات اشاره و از وزیر راه و شهرسازی تقاضای توجه بیشتر به این اداره شد که در این خصوص وزیر راه و شهرسازی بر تامین نیروی انسانی مورد نیاز ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است