دیدار

دیدار فرماندار بدره با امام جمعه شهرستان د اولین روز از سال ۹۸

دیدار فرماندار بدره با امام جمعه شهرستان د  اولین روز از سال ۹۸

بنا به گزارش روابط عمومی فرمانداری، دکتر یونس آزادی سرپرست فرمانداری بدره در اولین روز از سال ۹۸ و همزمان با سالروز میلاد مبارک حضرت علی علیه السلام با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان بدره با حجت الاسلام والمسلمین موسوی دیدار و گفتگو کرد.
💠دکتر یونس آزادی سرپرست فرمانداری بدره در این دیدار با تبریک میلاد مبارک حضرت علی(ع) و آغاز سال نو، انتخاب شعار رونق تولید توسط مقام معظم رهبری را نشان دهنده اهمیت مسئله اقتصاد دانست و افزود که انتخاب شعارهای سالهای اخیر توسط مقام معظم رهبری نشان دهنده حساسیت و اهمیت ویژه مباحث اقتصادی بوده و اگر نسبت به عملی نمودن این شعار توجه کافی نداشته باشیم در آینده برای کشور مشکلاتی به وجود خواهد آمد.
💠ایشان در ادامه با اشاره به تلاش ها و هماهنگی مناسب مجموعه شورای اداری افزود که مجموعه شورای اداری در تلاش است که با عملی نمودن شعار رونق تولید در شهرستان بدره، انشالله در پایان سال با کارنامه موفق در مقابل مردم و نظام و رهبری روسفید باشیم.
💠سرپرست فرمانداری بدره جایگاه نماز جمعه را دارای اهمیت ویژه دانسته و با اشاره به این که امام جمعه و دفتر امام جمعه محل رجوع مردم برای پیگیری مشکلات است، افزود: مجموعه شورای اداری شهرستان جهت حل و رسیدگی به مشکلات مردم پذیرای پیشنهادات، راهکارها و نظرات امام جمعه محترم شهرستان می باشد و برای حل مشکلات و مباحث مخالف حتما از ظرفیت نماز جمعه استفاده خواهیم کرد.
💠دکتر یونس آزادی در ادامه به تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی استاندار ایلام اشاره کرده و افزود جناب آقای استاندار جهت توسعه استان سخت مشغول فعالیت هستند و برای توسعه و پیشرفت شهرستان بدره نیز از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
💠حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه بدره نیز در این دیدار با تشکر از حضور سرپرست فرمانداری بدره در دفتر امام جمعه، میلاد حضرت علی(ع) و آغاز سال جدید را تبریک عرض نمودند.
💠حجت الاسلام موسوی تقارن آغاز بهار طبیعت با میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) و روز پدر را مبارک دانسته و این تقارن را نشان دهنده برکت و موفقیت های مختلف در سال ۹۸دانستند.
💠امام جمعه بدره انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری را نشان دهنده هوشیاری، تدبیر و حکیم بودن رهبری معظم انقلاب اسلامی دانسته افزودند که رهبری با انتخاب این شعار هوشمندانه، راه و هدف اصلی را برای مردم و مسئولین مشخص کردند.
💠حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه بدره نقش فرماندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان را در مسئله عملی نمودن شعار سال در شهرستان را بسیار مهم توصیف کرده و افزودند که فرماندار محترم به همراه مجموعه شورای اداری شهرستان می توانند در بحث رونق تولید و مسئله اقتصاد در شهرستان بسیار نقش آفرین باشند و انشالله که بتوانیم شهرستان بدره را در این زمینه یک الگوی موفق در کشور معرفی کنیم.
💠امام جمعه بدره در این دیدار خواستار توجه کافی و اهمیت دادن به اقامه نماز جماعت، رشد معنویت و اجرای قانون توسط مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در سیستم اداری شهرستان شدند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است