روز پرکار فرماندار بدره

روز پرکار دکتر آزادی در آخرین روز از سال ۹۷

روز پرکار دکتر آزادی در آخرین روز از سال ۹۷

💥روز پرکار سرپرست فرمانداری بدره در آخرین روز سال ۹۷
سرپرست فرمانداری بدره امروز چهارشنبه و پس از ادای احترام به مزار شهدای گرانقدر شهرستان بدره و حضور بر سر مزار اموات طوایف و ایلات بخش مرکزی شهرستان بدره به همراه جمعی از مسئولین ادارات سطح شهرستان، سپس از آخرین وضعیت آمادگی دستگاه های خدمات رسان جهت استقبال و اسکان میهمانان نوروزی بازدید نمود.
🔹سرپرست فرمانداری بدره در این برنامه ابتدا از پایگاه اطلاع رسانی گردشگری اداره میراث فرهنگی شهرستان بدره مستقر در میدان ورودی شهر بدره و همچنین ستاد اسکان میهمانان نوروزی واقع در اداره آموزش و پرورش شهرستان بازدید به عمل آورد.
🔹دکتر یونس آزادی، در ادامه این برنامه از خانه های بوم گردی مستقر در روستاهای بخش هندمینی بازدید نموده و در جریان آخرین وضعیت این واحد های اقامتی جهت پذیرایی و اسکان میهمانان نوروزی قرار گرفت.
ایشان در ادامه از وضعیت راه های دسترسی به تنگه تاریخی دربند، تسویه خانه آب دربند، راه دسترسی به تنگه شه داد و پارکینگ این تنگه بازدید نمود.
🔹با پیگیری های دکتر یونس آزادی و باتوجه به حضور و حجم بالای گردشگران و میهمانان نوروزی در شهرستان بدره، و با توجه به این که راه های دسترسی و زیرساخت های بسیاری از آثار و مکان های تاریخی و گردشگری سطح شهرستان طی بارندگی های بسیار شدید زمستان ۹۷ دچار آسیب های جدی شده بود هفته گذشته و با دعوت فرماندار بدره جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در فرمانداری بدره تشکیل جلسه داده و بر مناسب سازی و آماده سازی مناطق پربازدید گردشگری بدره تاکید شد و در ادامه تصمیماتی جهت پاکسازی، مناسب سازی و بازگشایی راه های دسترسی به این مناطق توسط ادارات و دستگاه های مرتبط گرفته شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است