بخشداری مرکزی

جلسه هماهنگی کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین بدره

جلسه هماهنگی کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین بدره

✅ جلسه هماهنگی کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین بدره با حضور خانم علی اولاد رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین شهرستان، سخنگو ستاد اربعین، مدیر اداره ارشاد، نماینده خبرگزاری صداوسیما در دفتر بخشداری بدره برگزار شد.

خانم علی اولاد در این جلسه با تاکید بر اهمیت نقش رسانه و اطلاع رسانی در بحث اربعین گفت با توجه به شرایط خاص منطقه و در حالی که دشمنان در تلاشند که حماسه اربعین را کمرنگ نشان دهند اهالی رسانه باید با تمام توان پای کار آمده و رسالت حسینی خود را در بحث فرهنگ سازی به خوبی انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به تلاش های شبانه روزی مدیران و مسئولان استانی، امام جمعه، فرماندار و مدیران شهرستانی جهت فراهم نمودن زیرساخت ها و تسهیل حضور زائران در استان و شهرستان گفت مدیریت حضور میلیونی زائران اربعین به نوعی آبروی استان محسوب می‌شود و بر همین اساس نیاز است که رسانه ها هم در این شرایط بیش از پیش در بحث اطلاع‌رسانی خدمات صورت گرفته و مدیریت حضور زائران کمک کار ستاد اربعین شهرستان باشند.

کهزادی سخنگو ستاد اربعین شهرستان نیز گفت: نمایش فعالیت خادمین و حضور زائرین در کنگره عظیم اربعین رسالت اصحاب رسانه می باشد.
وی در خصوص مصوبات این جلسه نیز گفت: تمام اطلاعیه ها و اخبار مربوط به ستاد اربعین در سطح شهرستان از طریق سخنگوی ستاد جهت انتشار به کانال های خبری و رسانه ارسال خواهد شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است