جلسه هم اندیشی فرماندار با مردم بخش هندمینی

فرماندار بدره: پیگیری استقرار ادارات در سطح شهرستان و بخش هندمینی/شخص آقای استاندار، دلسوزانه و شبانه روزی در حال تلاش برای توسعه استان هستند

فرماندار بدره: پیگیری استقرار ادارات در سطح شهرستان و بخش هندمینی/شخص آقای استاندار، دلسوزانه و شبانه روزی در حال تلاش برای توسعه استان هستند

بنا به گزارش روابط عمومی فرمانداری بدره، بعد از پایان این دیدارها، در اولین فرصت از همه روستاهای شهرستان بازدید خواهم کرد تا از نزدیک ظرفیت ها و مشکلات روستاها را بررسی کنیم.
🔹️بدره یک شهرستان مستعد برای توسعه است چرا که فرصت ها و ظرفیت های  لازم از جمله جاذبه های گردشگری، در مسیر ارتباطی مناسب قرار داشتن، مردم صاحب نظر، فکور و فعال و همچنین آب و خاک و هوای مناسب که از لازمه های توسعه می باشد را داراست.
🔹️حسن اصلی این شهرستان، بی حاشیه بودن آن است چرا که دیگر لازم نیست مدیران وقت خود را صرف مدیریت حاشیه کنند لذا وقت مدیران بر پیشبرد برنامه ها برای توسعه شهرستان متمرکز می شود.
🔹️نگاه بنده به عنوان فرماندار، بر توسعه متوازن کل شهرستان است و از شما بزرگان و معتمدین هم می خواهم که توسعه همه جانبه کل شهرستان در نظر داشته باشید و توسعه بخش هندمینی و بخش مرکزی را مکمل هم بدانیم و از ظرفیت های شهرستان برای توسعه هر دو بخش استفاده کنیم.
🔹️بدون توسعه روستاها، توسعه کشور نیز اتفاق نخواهد و خیلی از مشکلاتی که هم اکنون شاهد آن هستیم به علت عدم توجه کافی به روستاها در گذشته است چرا که اگر درست از ظرفیت روستاها استفاده می کردیم کمتر شاهد مهاجرت روستائیان به شهرها بودیم.
🔹️استقرار ادارات در سطح شهرستان و بخش هندمینی بر اساس ظرفیت ها، جز اولویت های کاری بنده خواهد بود.
🔹️در حال حاضر با تعدد پروژه ها در سطح شهرستان مواجه هستیم و این موضوع نه تنها در این شهرستان بلکه در بیشتر نقاط کشور با توجه به منابع و اعتبارات محدود، باعث کند شدن پیشرفت پروژه ها شده است، لذا نیاز است که ضمن ادامه کار، پروژه هایی را که تاثیر بیشتری بر روند توسعه شهرستان دارند را عادلانه اولویت بندی کنیم و مورد توجه قرار دهیم.
🔹️به شما قول می دهم که فارغ از هر دیدگاه فکری، از مشورت ها، برنامه ها و ایده های همه صاحب‌نظران شهرستان جهت توسعه و رفع مشکلات مردم استفاده کنم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است