فرمانداری بدره

جلسه شورای اداری شهرستان

جلسه شورای اداری شهرستان

جلسه شورای اداری با موضوع هماهنگی گرامیداشت برنامه های هفته دولت  با حضور علیزاده فرماندار ومسئولین ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.
فرمانداربدره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت به دستور جلسه پرداخت و اظهار داشت : هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد ، از این رو می طلبد برنامه ریزی دقیقی نسبت به این مسئله داشته باشیم تا خروجی مناسبی حاصل شود
علیزاده دراین جلسه گفت : هفته دولت بهترین فرصت برای مسوولان اجرایی است که ارتباط خود را با مردم قوی کنند و صادقانه و شفاف عملکرد دولت کاروکرامت را منعکس نمایند.
فرمانداربدره گفت: برنامه های مختلفی برای گرامیداشت هفته دولت در شهرستان مد نظر است که با همفکری و ارائه پیشنهادات از سوی مدیران ادارات اجرا خواهند شدو مسئولین ادارات نسبت به وفضاسازی ونصب بنر وعملکرد ادارات خوددرطول یک سال  اقدام نمایند.
نماینده عالی دولت ضمن تأکید بر اهمیت برنامه ریزی دقیق برای گرامیداشت هفته دولت، از رؤسای ادارات خواست تا علاوه بر اعلام برنامه ها و پروژه ها، حضوری پررنگ در اجرای آنها داشته باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است