دیدار استاندار ایلام با امام جمعه بدره

دیدار استاندار ایلام با امام جمعه بدره

دیدار استاندار ایلام با امام جمعه بدره

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر بهرام نیا در ادامه برنامه های سفر به شهرستان بدره با حجت‌الاسلام والمسلمین محسن دانیاری امام جمعه بدره دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این برنامه که علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند با تبریک دهه کرامت گفت: هدف از این سفرها ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم، بازدید از پروژه های زیر ساختی و شنیدن مشکلات شهرستان از زبان مردم، مسئولان و ائمه جمعه است.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که همواره به فرمانداران تاکید شده که  فرمایشات و توصیه های ائمه جمعه را نصب العین خود قرار دهند، اظهار داشت: دولت سیزدهم مورد اقبال همه از جمله ائمه جمعه است و لازمه استمرار کار جهادی دولت سیزدهم، این حمایت های مردمی است.

دکتر بهرام نیا در ادامه گفت: با وجود همه تلاش ها اما در حین کار مشکلاتی بوجود می آید که در این راستا ائمه جمعه مشکلات موجود را به فرمانداران انتقال دهند که قطعا کارگشا است.

وی با قدردانی از نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس به خاطر پیگیری‌های خوب در امور شهرستان ها، گفت: وحدت و همدلی و همراهی مردم و مسئولان ضامن توسعه و پیشرفت در استان است و ما در این مسیر در حرکت هستیم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محسن دانیاری امام جمعه بدره ضمن تشکر از سفر استاندار ایلام به شهرستان گفت: عملکرد استاندار ایلام در پیگیری پروژه ها و سرکشی از پروژه زیرساختی استان بسیار امیدوار کننده است.
 
وی ادامه با عنوان این مطلب که تعامل خوبی با فرمانداری برقرار است، اضافه کرد: حضور موثر و بی واسطه استاندار ایلام در بین مردم ناکامی ها ‌را شیرین و مشکلات را برطرف می کند.

 بهزاد علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: استاندار ایلام از آغاز فعالیت تاکنون در استان سنگ تمام گذاشته است و جامعه ما نیازمند این چنین رویکرد مدیریتی است.

وی در ادامه نقش وحدت و همدلی را در امر توسعه استان مهم دانست و گفت: امروز مجلس و دولت در کنار هم هستند و این مسیر را برای خدمت بیشتر هموار تر می کند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است