فرمانداری بدره

دیدار علیزاده سرپرست فرمانداری بدره با امام جمعه شهرستان در اولین روز کاری بعد از معارفه

دیدار علیزاده سرپرست فرمانداری بدره با امام جمعه شهرستان در اولین روز کاری بعد از معارفه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بدره، یاسر علیزاده سرپرست فرمانداری بدره در اولین روز کاری خود پس از معارفه با حجت الاسلام والمسلمین دانیاری امام جمعه شهرستان دیدار و گفت و گو نمود.

علیزاده سرپرست فرمانداری بدره، در این دیدار ضمن تبریک روز جوان و میلاد مبارک حضرت علی اکبر(ع) با اشاره به لزوم پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی، بر حفظ وحدت و همدلی در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم و توجه به مسائل فرهنگی و نگاه ویژه به مسائل معیشتی شهرستان تاکید کرد.

دراین دیدار حجت الاسلام دانیاری ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان ؛ تقارن انتصاب آقای علیزاده به عنوان فرماندار شهرستان را به فال نیک دانستند و با اشاره به نامه امیرالمومنین علیه السلام به مالک اشتر بعنوان بهترین منشور مدیران اسلامی؛ مشورت با صاحب نظران و نخبگان و دلسوزان را یکی از رموز موفقیت مدیران دانستند و خاطر نشان کرد جوانان همیشه منشاء خیر و برکت برای نظام اسلامی بوده اند، همچنان که در دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند در ادامه راه انقلاب هم جوانان انقلابی راهگشای مشکلات جامعه هستند.

ایشان تقویت همدلی و وحدت در بین نیروه های انقلاب و ارتباط مستمر با مردم و همدردی با آنها را از دیگر رموز موفقیت دانستند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است