فرمانداری بدره

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بدره

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بدره

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بدره به ریاست علیزاده سرپرست فرمانداری شهرستان، و با حضور بخشدار مرکزی، رییس اداره ورزش و جوانان و سایر اعضای ستاد روز دوشنبه ۲۳اسفند ماه در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

درابتدای جلسه دانیاری رییس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان جلسه از عملکرد ۱۱ ماهه حوزه جوانان شهرستان گزارشی را ارائه نمود.

دکتر علیزاده سرپرست فرمانداری نیز با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و هفته جوان در سخنانی با اشاره به اهمیت جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: حسن برگزاری این جلسات این است که مسئولین با دغدغه هایی که جوانان دارند آشنا می شوند، وی در ادامه بر لزوم هم افزایی و تعامل ویژه دستگاه های عضو ستاد جهت برنامه ریزی مدون در اجرایی نمودن برنامه های گرامیداشت هفته جوان در شهرستان بدره تأکید ویژه کرد.

علیزاده هدف از برگزاری این جلسات را تبیین برنامه ها، اقدامات و فعالیت های شاخص و اثر گذار دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان دانست و از ادارات شهرستان خواست به واسطه رویکرد دولت مردمی سیزدهم بیش از گذشته به مقوله جوان و جوان‌گرایی اهتمام و توجه داشته باشند.

در این ادامه جلسه مسئولان و اعضا ستاد سامان‌دهی امور جوانان شهرستان گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند.
@badrehnews

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است