فرمانداری بدره

نشست شورای اداری شهرستان بدره با ریاست تیرافکن سرپرست فرمانداری برگزارشد

نشست شورای اداری شهرستان بدره  با ریاست تیرافکن سرپرست فرمانداری برگزارشد

تیرافکن سرپرست فرمانداری در جلسه شورای اداری شهرستان:

🔸در حالی که با روی کار آمدن دولت مردم بارقه های از امید جهت بهبود وضعیت موجود ایجاد گردیده است بایستی کلیه مدیران شهرستان مطابق الزامات مورد نظر با روحیه جهادی پای کار باشند.

🔸خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخاری است که نصیب همه مسئولین گشته است و تغییرات در هر سازمان در جهت پویایی و تحرک سیستم امری ضروری است همه ما مسئول هستیم تا آخرین دقایق خدمت با احساس مسئولیت تلاش نماییم.

🔸با وجود اینکه کمتر از یک دهه از ارتقاء شهرستان می گذرد با وجود برخی از نیازمندیها و نقایص موجود با همت همه شما مدیران شهرستان در اکثر شاخص های کشوری و استانی جزء شهرستان های برتر هستیم اما همواره نقاط ضعفی وجود دارد که بایستی برطرف گردد.

🔸در ادامه مواردی مانند: رعایت نظم و انضباط اداری، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی،همکاری همه دستگاهها با تمامی امکانات جهت برگزاری مراسم استقبال از خانواده شهید معظم شناسایی شده، تلاش در راستای مشکلات مردم،تامین نهاده های دامی و کشاورزی،بهبود زیرساختهای شهری، نظارت مستمر بر حوزه مربوطه،مدیریت بحران های احتمالی، نظارت بر اصناف، پیشگیری از ساخت و سازهای مجاز، اخذ سند املاک و اماکن در اختیار و ... تذکر داده شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است