فرمانداری بدره

🔻نشست هماهنگی سرپرست فرمانداری و معاونین مدیرعامل آب و فاضلاب استان

🔻نشست هماهنگی سرپرست فرمانداری و معاونین مدیرعامل آب و فاضلاب استان

در راستای هماهنگی، هم افزایی و برنامه ریزی جهت بهبود وضعیت آبرسانی به شهرستان نشست هماهنگی مذکور برگزار و در این جلسه سرپرست فرمانداری شهرستان ضمن قدردانی از اهتمام مدیریت و پرسنل مجموعه آب و فاضلاب استان در راستای تلاش در جهت تامین پایدار  آب شرب بهداشتی شهروندان گفت: با اذعان به کاهش منابع آبی ناشی از خشکسالی های اخیر اما برخی از مسائل و مشکلات زیرساختی باعث افت فشار آب در برخی از مناطق شهرستان و شیفت بندی های اجباری گشته که نیاز است ضمن بررسی فنی مخازن، خطوط انتقال و شبکه های داخلی تدابیر لازم جهت بهبود وضعیت موجود اتخاذ گردد.
🔸وی افزود:خوشبختانه با پیگیری مهندس علیزاده نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی رقم خوبی از محل اعتبارات ملی جهت توسعه زیرساختهای آبرسانی تصویب شده است نیاز است پیگیری های لازم جهت تخصیص این اعتبار بعمل آید.
🔸تیرافکن با تاکید بر لزوم رفع نواقص تاسیسات آبرسانی شهرستان خواستار برطرف نمودن مشکلات آب شرب برخی از روستاهای بخش مرکزی، هندمینی و فاز دو فرهنگیان وشروع بکار شبکه آبرسانی به ضلع شمالی شهر بدره(واحدهای تازه ساخت) شد.
🔸در ادامه مهندس رضایی معاون  آب فاضلاب استان گزارشی از وضعیت اقدامات انجام شده در این راستا و برنامه های پیش رو ارائه و قول مساعد جهت رفع برخی از نواقصات ضروری در کمترین زمان ممکن را دادند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است