فرمانداری بدره

بازدید سرپرست فرمانداری بدره از کارگاه تولید پوشاک بانوان کار آفرین

بازدید سرپرست فرمانداری بدره از کارگاه تولید پوشاک بانوان کار آفرین

مهندس تیرافکن سرپرست فرمانداری بدره و علی اولاد مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری از کارگاه تولید پوشاک که توسط یکی از بانوان کارآفرین شهرستان راه اندازی شده بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بدره، تیرافکن سرپرست فرمانداری در این بازدید، کارگاه های تولیدی را فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال و خودکفایی بانوان بخصوص بانوان سرپرست خانوار عنوان کرد و گفت: تقویت و ارائه تسهیلات اشتغال زایی به این گونه تولیدی ها می تواند موجب تقویت تولید کالای ایرانی شود.

وی بیان کرد: کارگاه های تولیدی که توسط جوانان و بانوان مستعد و جویای کار راه اندازی می‌شود موجب پویایی و نشاط و افزایش زمینه ایجاد اشتغال در شهرستان بدره می شود و بر همین اساس با مدیران اقتصادی استان رایزنی هایی صورت گرفته است که با ارائه تسهیلات بانکی به این تولیدی و موارد مشابه زمینه رونق هرچه بیشتر تولید داخلی در شهرستان را فراهم کنیم.

سرپرست فرمانداری بدره از مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل شهرستان هم درخواست کرد که بصورت جهادی به موضوع تولید ورود کرده و با حمایت بیشتر از راه اندازی اینگونه طرح های تولیدی و افزایش سطح پرداخت وام ها زمینه توسعه و گسترش فعالیت آنها و بیشتر شدن اشتغال جوانان بخصوص بانوان در کارگاه های خود اشتغالی را فراهم کنند.

لازم به ذکر است که کارگاه تولیدی پوشاک زنانه با مدیریت سرکار خانم زهرا کمری و با حمایت جمعی از خیرین شهرستان راه اندازی شده است که در این کارگاه فرصت اشتغال زایی مستقیم برای ٣٠ نفر از بانوان شهرستان بدره ایجاد شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است