فرمانداری بدره

آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری بدره با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام

آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری بدره با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام

⚡معاون سیاسی و امنیتی استانداری:
همه ما تا آخرین ساعت کاری ماموریت در مقابل مردم، نظام و دولت مسئولیم.

یونس آزادی فرماندار سابق شهرستان بدره:
⭕مردم بدره لایق خدمت اند و برای بنده باعث افتخار و مایه مباهات است که خدمتگزار مردم شریف و نجیب بدره بوده ام/ از همه مردم خوب شهرستان بدره طلب حلالیت میکنم.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری بدره الیاس فتاحی در آئین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بدره با بیان اینکه همه ما هم شرعا و هم قانونا در مقابل شهروندان و مردم مسئولیم اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم تا آخرین روز و آخرین ساعت ماموریت، پیگیر امورات استان و شهرستان باشیم.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات  در استان در کمال آرامش، امنیت و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شد که در شهرستان بدره نیز مردم با مشارکت ۶٨ درصدی حضوری فعال داشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به تعامل و همکاری خوب مسئولین اجرایی، اعضا شورای تامین و مردم با فرهنگ شهرستان بدره ابراز داشت: در سال های اخیر کارهای بزرگی در حوزه زیرساختی بدره از جمله گاز، آب، برق، راه روستایی و عشایری، طرح های اقتصادی و...  انجام شده، ولی تا رسیدن به وضعیت مطلوب همچنان باید کار کرد.

وی در پایان با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان گفت: چه در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی و چه پای کار بودن مسئولین و مردم عملکرد مدیریت شهرستان و فرماندار قابل تحسین است.

🔸️فرماندار سابق شهرستان نیز در این مراسم، ۲۸ ماه فرصت خدمتگذاری به مردم شریف بدره را یک افتخار بزرگ عنوان کرد گفت: در این مقطع که بعنوان فرماندار بدره انتخاب شدم کشور و شهرستان با مشکلات و بحران هایی از جمله تحریم، سیل و کرونا مواجه بود که شرایط را سخت می کرد ولی خود را ملزم به تعامل با تمام گروه‌های سیاسی، اجتماعی و تفکرات مختلف دانستم و برای پیشرفت و آبادانی شهرستان از تمام طرفیت ها بهره گرفتم، با وجود مشکلات اقتصادی، تحریم ها و بحران کرونا اما، به لطف خدا  در طول این مدت کارها و خدمات خوبی از سوی نظام و دولت در شهرستان انجام شد.

یونس آزادی ادامه داد: اتمام گاز رسانی، تکمیل و بهسازی راه های روستایی، تکمیل راه ارتباطی قاضی خان بدره، آماده سازی برخی از زیرساخت های گردشگری، عمران شهری و روستایی و.. بخشی از اموراتی است که در این ایام به انجام رسیده است.

وی در پایان از همه مردم خوب شهرستان بدره طلب حلالیت کرد وگفت: اگر کم کاری یا کم توجهی از جانب بنده  در این ایام در شهرستان صورت گرفته از همه عزیزان پوزش می طلبم.

🔸️مسلم تیرافکن سرپرست فرمانداری بدره نیز در ادامه در این مراسم با اشاره به ظرفیت های شهرستان در حوزه های گردشگری، آب و خاک، کشاورزی گفت: انشااله با همکاری مردم خوب شهرستان و دستگاه های اجرایی و اداری بتوانیم با اولویت بندی مسائل و مشکلات زمینه توسعه همه جانبه شهرستان را فراهم آوریم.

تیرافکن در پایان با تشکر از حسن اعتماد استاندار، نماینده مردم در مجلس و حضور معاون سیاسی و امنیتی و مدیر کل سیاسی و انتخابات در شهرستان گفت:
از جناب آقای دکتر آزادی که در طول این مدت نشان دادند مدیری سالم، متعهد و پرکار بودند تقدیر و تشکر ویژه داشته و توفیق همکاری با ایشان را افتخاری برای خود می دانم.

🔸️در پایان این مراسم که مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری معاون سیاسی امنیتی را همراهی می‌کردند از خدمات دکتر آزادی تقدیر و آقای مسلم تیرافکن به عنوان فرماندار جدید معرفی شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است