فرمانداری بدره

دعوت فرماندار بدره از عموم مردم شهرستان برای شرکت در انتخابات

دعوت فرماندار بدره از عموم مردم شهرستان برای شرکت در انتخابات

بسمه تعالی
مردم شریف و نجیب شهرستان بدره
با عرض سلام و احترام

نظام جمهوری اسلامی ایران که یادگار و ماحصل رشادت ها و فداکاری های مبارزان و انقلابیون به رهبری امام خمینی(ره) است، از دو بعد و بال اصلی مورد تاکید جدی امام راحل یعنی جمهوریت و اسلامیت برخوردار است که محتوای این نظام به معنای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود در چارچوب دین مبین اسلام است.

در کشور ما، انتخابات نماد مردم سالاری دینی، مظهر جمهوریت نظام و محلی برای مشارکت همه ما در تعیین سرنوشت کشور به عنوان حقی که در سایه نظام جمهوری اسلامی نصیب ما گردیده است، می باشد و لازم است همه ما از این حق صیانت و استفاده کرده و سهم خود را در تعیین سرنوشت کشور ادا کنیم.

مسئولین و کارگزاران کشور باید بر این باور باشند که مردم بزرگ ایران اسلامی به مرحله ای از پختگی و توانمندی رسیده اند که درست از نادرست را به خوبی تشخیص می دهند و این مردم در مقاطع و مناسبت های مختلف بخوبی در راه دفاع از کشور و نظام نقش آفرینی کرده اند.

لذا اینجانب به عنوان خدمتگزار شما مردم بزرگ و نجیب و مسئول هیات اجرایی انتخابات در شهرستان بدره به آگاهی شما مردم عزیز می رسانم از ماهها قبل کلیه دست اندرکاران انتخابات در سطح شهرستان با سعی و تلاش وافر، تلاش نموده اند تا بستر لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، قانونی و امن توام با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فراهم گردد تا شما مردم فهیم با حضور در پای صندوق های رای در روز جمعه بیست و هشتم خردادماه هزار و چهارصد، نظر و تشخیص خود را زمینه مدیریت اجرایی کشور و همچنین مدیریت محلی شوراهای اسلامی در قالب رای به صندوق بیاندازید.

لذا بدینوسیله از شما مردم بزرگ و ولایت مدار شهرستان دعوت می کنم تا با حضور پررنگ خود در شعب اخذ رأی در سطح شهرستان در تعیین سرنوشت خود و تعیین مسئولین اجرایی کشور و شورای اسلامی شهر و روستا سهیم شوید.

امید است که این انتخابات منشا خیر و برکت و تعالی کشور باشد. انشالله

یونس آزادی
فرماندار بدره

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است