پیام فرماندار بدره به مردم و مسئولین این شهرستان

دکتر آزادی،فرماندار بدره:دست همه عزیزان راجهت توسعه شهرستان به گرمی میفشاریم

دکتر آزادی،فرماندار بدره:دست همه عزیزان راجهت توسعه شهرستان به گرمی میفشاریم

 بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف، نجیب و با فرهنگ بدره

سلام علیکم
فرصت خدمت، موهبتی است که در اختیار انسان ها قرار می گیرد تا دین خود را به جامعه ادا نماید.لذا افرادی که در مناسب مدیریتی توفیق خدمت نصیبشان می شود بایستی از تمام توان و ظرفیت خود برای خدمت صادقانه و خالصانه به جامعه بهره بگیرند.در این میان خدمت در مناسبی همچون سمت فرمانداری که نقش هماهنگ کننده و پیش برنده اقدامات و فعالیت های سایر ادارات و نهادها را در سطح شهرستان بر عهده دارد بسیار مهم و حائز اهمیت است.
بدره شهرستانی جوان اما مستعد برای توسعه است که در صورت استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های آن می تواند مسیر توسعه را بیش از سایر شهرستان های با سابقه استان طی نماید که در این راه اتفاق نظر و اجماع بین کلیه نیروهای فعال در سطح شهرستان فارغ از هر اندیشه و دیدگاه فکری بسیار مثمر ثمر و حائز اهمیت است.
حال که توفیق خدمت در شهرستان عزیز بدره شامل حال اینجانب شده است به مردم عزیز، شریف و بافرهنگ این شهرستان قول می دهم تمام اندوخته های علمی و تحریف خود را برای کمک به پیشبرد توسعه در این شهرستان بکار گیرم و در این راه دست کمک به سوی کلیه مسئولین، صاحبنظران و فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان از جمله امام جمعه محترم بدره، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضا محترم شورای تامین و شورای اداری شهرستان، اعضا شورای اسلامی شهر و روستا، معتمدین، متنفذین و عموم مردم شهرستان دراز میکنم.

از کلیه نیروها و فعالین سطح شهرستان تقاضامندم برای رفع مسائل و مشکلات شهرستان و پیشبرد برنامه های توسعه آن دست در دست هم نهیم و در کنار حفظ دیدگاه ها و تفکرات خود، برای اعتلای بدره تلاش همسو داشته باشیم.
امیدواریم در پایان دوره خدمتگذاری خود در شهرستان بدره در پیشگاه خداوند متعال، مسئولین استانی و کشوری و شما مردم عزیز و گرانسنگ شهرستان بدره روسفید و سربلند باشیم.
خدایا چنان کن سرانجام کار
که تو خشنود باشی و ما رستگار
یونس آزادی
سرپرست فرمانداری بدره

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است