فرمانداری بدره

نهضت بزرگ جنگل کاری و توسعه فضای سبز در شهرستان بدره

نهضت بزرگ جنگل کاری و توسعه فضای سبز در شهرستان بدره

🔷دکتر آزادی فرماندار بدره و دکتر احمدی مدیر کل منابع طبیعی استان و مهندس فتحی معاون فنی اداره کل، مهندس نوری نژاد رئیس واحد جنگل اداره کل ،از طرح جنگل کاری و توسعه فضای سبز که در اراضی روستاهای  زرانگوش، دول گلاب و هرانمر در حال اجرا می باشد ضمن کاشت نهال از روند عملیات اجرایی این طرح ها بازدید به عمل آوردند.

دکتر آزادی فرماندار شهرستان بدره:
🔻در راستای توسعه جنگل‌کاری در شهرستان بدره ۳ طرح در سه روستای زرانگوش، دولگلاب و هرانمر توسط اداره منابع طبیعی اجرا شده که نقش بسیار زیادی در توسعه فضای سبز شهرستان و جلوگیری از فرسایش خاک دارند.

🔻این طرح ها با همکاری و همراهی بسیار خوب مردم انجام شده است که به عنوان نمونه در روستای #زرانگوش شاهد مشارکت و حضور فعال #اهالی_روستا جهت اجرای طرح ها هستیم که در آینده خود مردم از ظرفیت های ایجاد شده توسط این طرح ها استفاده خواهند کرد.


دکتر احمدی مدیر کل منابع طبیعی استان:

🔻در راستای اجرایی کردن طرح جنگل کاری اقتصادی در سطح استان و شهرستان بدره اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

🔻در ادامه طرح جنگل کاری، سطحی بالغ بر هزار هکتار در سه نقطه شهرستان با کیفیت بسیار عالی در حال اجرا می باشد که امیدواریم با اجرای این طرح ها شاهد سرسبزی هرچه بیشتر استان باشیم.

🔻این طرح ها توسط مجموعه مدیریت شهرستان، فرماندار محترم، مرجع قضایی، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، همکاران حوزه منابع طبیعی و همکاری و مشارکت مردم طبیعت دوست شهرستان در حال اجرا می باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است