فرمانداری بدره

شهرستان بدره پیشتاز در امر بیماریابی

شهرستان بدره پیشتاز در امر بیماریابی

یونس آزادی- فرماندار بدره

ویروس کرونا قریب به یکسال است که به کشور وارد شده و در این مدت نزدیک به یک و نیم میلیون نفر از هم وطنانمان را به خود مبتلا نموده و متاسفانه آمار فوت شدگان در اثر این بیماری در کشور به مرز ۶۰ هزار نفر نزدیک شده است.

هر چند با اتخاذ تدابیر صورت گرفته توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ستادهای متناظر استانی و شهرستانی، شدت بیماری در کشور فروکش کرده و بسیاری از مناطق کشور در وضعیت جدید آبی قرار گرفته اند، اما این موضوع به منزله پایان کروناویروس نیست و این ویروس مهاجم کماکان به حضور خود ادامه داده و به تلاش خویش برای مبتلا کردن انسانها به خصوص افرادی که کمتر به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند هستند، ادامه می دهد.

با اعلام وضعیت جدید رنگ آبی در دسته بندی شهرستانهای کشور، رعایت پروتکل های بهداشتی در نزد شمار بالایی از شهروندان شهرستانهایی که در این وضعیت قرار گرفته اند، کمرنگ شده که این موضوع مسولیت دست اندرکاران مدیریت بیماری را بیشتر کرده است.

ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بدره ضمن قدردانی از عموم شهروندان شهرستان که در زمینه مدیریت این بیماری همکاری بسیار پررنگی با ستاد داشتند، با آگاهی از این موضوع مهم، ضمن تاکید بر تداوم نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، با محوریت طرح محله و خانواده محور شهید سلیمانی فعالیت بالایی در امر بیماریابی داشته و طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی استان، بیش از دوبرابر میانگین استان تست بیماری کرونا از شهروندان گرفته که حاصل آن شناسایی بیماران مبتلا به این ویروس و شروع زودهنگام درمان آنان بوده است.

موضوع بسیار مهمی که نه تنها نشانه ضعف مدیریت بیماری در شهرستان نیست، بلکه در نوع خود، نقطه قوت است و لازم است از دست اندرکاران این فعالیت مهم در طرح شهید سلیمانی قدردانی نمود.

شهروندان نجیب و ارزشمند شهرستان بدره مطمئن باشند ستاد مدیریت کروناویروس از هیچ تلاش و کوششی در راستای حفاظت از سلامت آنان دریغ نمی نماید و تا پایان مدیریت این بیماری، در کنار شهروندان عزیز خواهد بود.

انشاءالله با یاری همدیگر روزی شاهد پایان کروناویروس در شهرستان بدره باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است