فرمانداری بدره

فرماندار بدره در جلسه ستاد استانی و شهرستانی مدیریت مبارزه با کرونا به ریاست سلیمانی دشتکی استاندار ایلام

فرماندار بدره در جلسه ستاد استانی و شهرستانی مدیریت مبارزه با کرونا به ریاست سلیمانی دشتکی استاندار ایلام

دلیل اصلی افزایش بیماران کرونایی در شهرستان بدره فعالیت های بیماریابی در قالب طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان است.

این موضوع نه تنها نقطه ضعف شهرستان نیست بلکه نقطه قوت به شمار می آید و روند بیماریابی را به شدت هر چه بیشتر در سطح شهرستان ادامه خواهیم داد.

هرچند که در این شرایط ممکن است آمار مبتلایان در شهرستان بالا برود ولی بهتر از این است که اجازه دهیم کار شهروندان مبتلا به بستری در بیمارستان بکشد.

با وجود آمار بالای مبتلایان اما مدت هاست که مورد فوتی نداشته و در حال حاضر حتی یک مورد بیمار بستری یا بدحال در سطح شهرستان نداریم که ناشی از این است که در قالب طرح بیماریابی، بیماران خیلی سریع شناسایی می شوند که در این مورد از زحمات کادر درمان و ستاد مقابله با کرونا شهرستان تشکر می کنم.

در حال حاضر میانگین تست PCR و رپید تست کرونا در شهرستان بدره بیش از دو برابر میانگین استانی می باشد که نقش بسیار زیادی در بیماریابی کرونا در سطح شهرستان دارد.

در رابطه با اعمال محدودیت ها تا جایی که در توان و اختیار ستاد شهرستان بوده سعی کرده ایم در اعمال محدودیت ها سختگیری کنیم اما در مواقعی که اجازه بازگشایی ها داده می شود در حقیقت خارج از اختیار ستاد شهرستان می باشد.

در خصوص برگزاری برنامه های دهه فجردر ستاد استانی مصوب شده است برنامه هایی بصورت کاملا محدود از جمله مراسم زنگ انقلاب با رعایت پروتکل ها، غبار روبی مزار شهدا و راهپیمایی 22بهمن به صورت رژه خودرویی برگزار شوند  و برگزاری سایر برنامه هایی که منجر به اجتماع می شوند براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا ممنوع می باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است