فرمانداری بدره

روز پرکار دهیاری و شورای اسلامی روستای دولگلاب

روز پرکار دهیاری و شورای اسلامی روستای دولگلاب

◀️ امروز چهارشنبه مورخه 1399/10/03 با حضور مدیر کل دفتر امور روستایی جناب مهندس موسوی و معاون ایشان آقای مهندس شیخی به اتفاق فرماندار محترم شهرستان جناب دکتر آزادی، معاون محترم فرماندار آقای مهندس تیر افکن و بخشدار محترم بخش هندمینی آقای مهندس میری از روند توسعه و آبادانی روستای دولگلاب بازدید به عمل آمد.

◀️ در ابتدای کار از پروژه "باند کند رو" و پیاده رو "جاده سلامت" در مسیر جاده اصلی روستا که با پیگیری های نماینده محترم حوزه جنوب، فرماندار محترم، تلاش اداره راهداری شهرستان و همکاری دهیاری و با هدف تسهیل در عبور و مرور و توجه به سلامت ساکنین روستا در حال انجام بود بازدید به عمل آمد.

◀️ طرح "آب بند" در محدوده رودخانه فصلی بالا دست روستا که با پیگیری های فرماندار و تلاش های منابع طبیعی شهرستان به مرحله بهره برداری رسیده است ، پروژه دیگری بود که از آن بازدید به عمل آمد.

◀️ در ادامه از طرح احداث ۳۵۰ متر جدول که با با اعتبار 2000000000 ریالی که از محل اعتبارات بنیاد مسکن توسط پیمانکار در حال انجام است نیز بازدید به عمل آمد.

◀️ در پایان یک دستگاه "بیل بکهو" که با پیگیری های نماینده محترم حوزه جنوب، فرماندار محترم، مدیر کل امور روستایی و پست بانک شهرستان با اعتبار ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری و تسهیلات کم بهره پست بانک تأمین اعتبار شده بود تحویل دهیاری روستا گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است