فرمانداری بدره

فرماندار بدره در جلسه شورای اداری شهرستان

فرماندار بدره در جلسه شورای اداری شهرستان

💥آسایش و آرامش امروزمان را مدیون شهدا هستیم/ تقدیر از همکاری و همراهی خوب مردم و مسئولان شهرستان در امر برگزاری انتخابات و تبریک به منتخب مردم/ هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر مدیران وجود ندارد.

فرماندار بدره در جلسه شورای اداری شهرستان:

🔻فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و به روح پاک امام و شهدای گرانقدر دفاع مقدس درود و سلام می فرستم.

🔻آرامش و آسایش امروز ما مدیون رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان و شهدا می باشد لذا همه ما باید قدردان شهدا باشیم. لذا از همه مدیران و کارکنان ادارات دعوت می کنم در برنامه هایی که در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود حضور پررنگی داشته باشند.

🔻قریب به یک سال گذشته ما درگیرانتخابات مجلس بودیم و که با برگزاری مرحله دوم در 21شهریورماه پرونده انتخابات در حوزه انتخابیه بسته شد.

🔻خوشبختانه با ارزیابی های صورت گرفته توسط بازرسان اعزامی از تهران و استان، از عملکرد شهرستان در حوزه های مختلف انتخابات رضایت حاصل شد و در بین چهار شهرستان حوزه انتخابیه مقام اول در حوزه فناوری به شهرستان بدره تعلق گرفت.
 
🔻قانون مداری، همراهی و تعامل خوب مردم شهرستان در روند اجرایی انتخابات بسیار کمک کننده بود که از همه شهروندان عزیز تقدیر و تشکر می کنم.

🔻از راهنمایی های امام جمعه محترم، اعضای محترم شورای تامین، هیات های محترم اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و دهیاری ها و همه عزیزانی که دست به دست هم دادند که انتخابات بسیار خوبی را در سطح شهرستان برگزار کنیم تقدیر و تشکر میکنم.

🔻به نماینده منتخب مردم در مجلس تبریک عرض می کنم و امیدوارم که نتیجه این انتخابات منشا خیر و برکت برای استان، حوزه انتخابیه و بخصوص برای مردم شریف شهرستان بدره باشد.

🔻با تصمیمات اتخاذ شده، در سال پایانی دولت، مدیران باید جوابگوی عملکرد خودشان باشند و جز در شرایطی که طبق ارزیابی ها عملکرد شخص مدیر ضعیف باشد، تغییر مدیران در دستورکار نیست.

🔻ملاک قضاوت و اتخاذ تصمیم در مورد مدیران، صرفاً عملکرد آنهاست.

🔻در گذشته در بحث ساخت و سازهای غیر مجاز قصورات و کم کاری هایی از جانب بعضی دستگاه ها صورت گرفته است که با پیگیری و نظارت دستگاه های مربوطه از این پس نظارت بیشتری بر برخورد با این موارد در شهرستان صورت خواهد گرفت.

🔻با تاکید عرض می کنم هیچ کدام از دستگاه های خدمات رسان حق ارائه هیچ گونه خدماتی به ساخت و سازهای غیر مجاز را ندارند.

🔻حاصل سفراستاندار محترم و معاون محترم توسعه روستایی و مناطق محروم به شهرستان و بازدید از پمپاژ تلخاب حل مشکل برق و همچنین تزریق اعتبار لازم به این ایستگاه پمپاژ بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است