فرمانداری بدره

جلسه شورای اداری شهرستان بدره

جلسه شورای اداری شهرستان بدره

 از تلاش ها و پیگیری های فرماندار شهرستان تقدیر و تشکر کرده و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و سیره شهیدان رجایی و باهنر به کارکنان دولت در شهرستان بدره توصیه کرد ساده زیستی و مدیریت جهادی این دو شهید بزرگوار را الگوی خود در طول دوران مدیریت قرار داده و از شیوه مدیریتی این عزیزان جهت خدمت به مردم و نظام استفاده نمایند.

فرماندار بدره در جلسه شورای اداری شهرستان به مناسبت آغاز هفته دولت:

فرا رسیدن ماه محرم ماه حزن و عزاداری شهادت امام حسین(ع) را تسلیت عرض می کنم.

در این ایام و لیالی عزاداری مردم عزیز ما در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی شور و شعور حسینی را به نمایش خواهند گذاشت.

هفته دولت و روز کارمند را خدمت همه دولتمردان، مدیران و کارکنان دولت تبریک عرض می کنم و امیدوارم که با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر خدمتگذارانی شایسته برای مردم و نظام باشیم.

وضعیت امروز آمریکا در مقابل ایران پندآموز و عبرت آموز است.

رفتار زشت و اشتباه حاکمان آمریکایی باعث شده که کشورهایی که در گذشته با آمریکا همراهی کردند امروز مقابل آن ایستادند.

درایت و هدایت های مقام معظم رهبری، اجماع بین نیروها و ارکان مختلف نظام، فعالیت و تحرک دستگاه دیپلماسی امروز باعث منزوی شدن آمریکا در شورای امنیت شده است.

با وجود تمام سختی ها و محدودیت ها اما چرخ توسعه، عمران و آبادانی کشوردر حال حرکت بوده و در این زمینه لازم است که اقدامات امید آفرین دولت و نظام برای مردم تشریح شود.

از همکاری و تعامل بسیار خوب نمایندگان ارکان مختلف نظام در سطح شهرستان و بخصوص راهنمایی های امام جمعه محترم و همکاری اعضای محترم شورای تامین با ارکان دولت در سطح شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.

تعامل و هماهنگی بسیار خوب و مثال زدنی بین دستگاه های مختلف شهرستان حاکم است که می تواند الگویی برای سایر مناطق جهت پیشرفت کارها باشد.

مدیران ادارات با استفاده از ظرفیت رسانه ای شهرستان و استان اقدامات و خدمات صورت گرفته در حوزه کاری خود را به اطلاع مردم برسانند.

در هفته دولت امسال ٢٣طرح اقتصادی و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 24میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

در بحث توزیع اعتبارات مبنای ما بر تکمیل طرح های با پیشرفت بالاتر بوده است بر همین اساس از مجموع این 23 طرح، تعداد 18 طرح با اعتبار 185میلیارد ریال به بهره برداری کامل خواهند رسید و مابقی پروژه ها کلنگ زنی خواهند شد.

خوشبختانه امسال همزمان با هفته دولت بحث گازرسانی به شهرستان بدره به اتمام رسیده و بدره به عنوان سومین شهرستان سبز استان معرفی خواهد شد.

ساختمان آتش نشانی و ساختمان کتابخانه عمومی شهرستان به بهره برداری کامل خواهند رسید.

وضعیت مدرسه روستای موسی در وضعیت بسیار نابسامانی قرار داشت که با پیگیریهای به عمل آمده این واحد آموزشی نیز در هفته دولت ساماندهی خواهد شد.

در بحث آسفالته کردن راه های روستایی و شهری آسفالت و بهسازی دو روستای ارشت و چنار نیز در دستور کار و در حال انجام بوده و با انجام عملیات این دو روستا تمام راه های ارتباطی شهرستان بدره آسفالت خواهند شد.

عملیات جاده سیروان بدره( قاضی خان) قطعا امسال به پایان خواهد رسید.

پمپاژ تلخاب با موانع و مشکلاتی مواجه بود که با استفاده از ظرفیت ستاد اقتصاد مقاومتی استان موانع برطرف شده و انشالله با تزریق اعتباری که صورت خواهد گرفت این پروژه بسیار مهم هم به بهره برداری خواهد رسید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است