افتتاح سه طرح انتظامی در شهرستان بدره

افتتاح و کلنگ زنی سه طرح انتظامی در شهرستان بدره

افتتاح و کلنگ زنی سه طرح انتظامی در شهرستان بدره

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بدره،همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سه طرح انتظامی در بدره کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.سردار نورعلی یاری در آیین کلنگ زنی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بدره گفت: برای ساخت این مقر انتظامی در سه طبقه و با5000متر مربع بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

همچنین امروز ساختمان کلانتری مرکز شهر بدره به بهره داری رسید. به گفته فرمانده انتظامی استان برای تجهیز این کلانتری 100میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

دادستان ایلام و فرمانده انتظامی استان ایلام، در ادامه سفر به شهرستان بدره با حضور در بخش هندمینی، فرماندهی انتظامی این بخش را افتتاح و یگان به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

خسروی زاد دادستان ایلام برای ایجاد فرماندهی انتظامی در مرکز بخش هندمینی از مسوولین اجرایی شهرستان خواست که امکانات مورد نیاز این یگان را فراهم کنند.

فرمانده انتظامی استان، خدمت بی منت به مردم را وظیفه مسوولین دانست و به محرومیت و کمبود زیر ساخت‌ها در شهرستان بدره اشاره کرد و گفت: از همه مسوولان استان ایلام و به ویژه استاندار درخواست می‌کنم نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.
دراین مراسم با حکم سردار یاری، ستوان یکم شجاع پیری به عنوان اولین فرمانده انتظامی بخش هندمینی منصوب شد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است