فرمانداری بدره

به مناسبت روز خبرنگار و در قالب تور رسانه ای و نشست خبری صورت گرفت

به مناسبت روز خبرنگار و در قالب تور رسانه ای و نشست خبری صورت گرفت

💥بمناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار و بمنظور تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه مراسمی با حضور یونس آزادی فرماندار شهرستان بدره و تعدادی از خبرنگاران ، اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان و استان در محل فرمانداری برگزار شد.

🔻در این آئین فرماندار بدره ضمن تبریک بمناسبت روز خبرنگار و بزرگداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگاری را رسالتی حساس و با اهمیت دانسته و افزود: اهمیت نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه به این خاطر است که هم پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند و خواسته ها و مطالبات مردمی را به مسئولین منتقل می کنند و هم دستاوردها و خدمات نظام و دولت را در بین افکار عمومی معرفی می کنند و مردم را در جریان خدمات انجام گرفته قرار می دهند.

🔻فرماندار بدره در ادامه با تقدیر ویژه از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی در سطح شهرستان افزود: حقیقتا دوستان رسانه ای  که در سطح شهرستان فعالیت می کنند هم خواسته ها و مشکلات مردمی را به جد پیگیری و به مسئولین منتقل می کنند و هم به خوبی مردم و شهروندان را در جریان فعالیت ها و اقدامات انجام شده توسط مدیریت شهرستان قرار می دهند.

🔹فرماندار بدره در پایان از زحمات و تلاش های خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان و استان تقدیر به عمل آورد.

🔹خبرنگاران حاضر در جلسه نیز از نگاه ویژه فرماندار شهرستان به بحث اطلاع رسانی و خبرنگاری تشکر کرده و به طرح سوالات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

🔹در ابتدا و پیش ازاین جلسه خبرنگاران استانی و شهرستانی در قالب تور رسانه ای از پروژه های در دست اقدام از جمله ایستگاه پمپاژ تلخاب، مزارع پرورش ماهی در قفس و طرح گردشگری سیمره، بهسازی راه دسترسی به منطقه گردشگری ارشت و اقدامات بنیاد مسکن در شهرک ولیعصر بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفتند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است