فرمانداری بدره

پیرو دستور استاندار ایلام به مدیران کل دستگاه های اجرایی در سفر به شهرستان بدره، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان

پیرو دستور استاندار ایلام به مدیران کل دستگاه های اجرایی در سفر به شهرستان بدره، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان

🔰فرماندار بدره از بررسی مشکلات واحدهای پرورش ماهی در قفس دریاچه سد سیمره در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان و اتخاذ تدابیر لازم خبر داد.

🔹وی بیان داشت: پیرو سفر استاندار محترم و معاون محترم توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به شهرستان بدره و دستور بررسی مشکلات واحدهای پرورش ماهی در قفس در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی به دستور استاندار ایلام، این موضوع در دستورکار جلسه امروز ستاد اقتصاد مقاومتی استان قرار گرفت.

🔹آزادی گفت: در این جلسه تصمیمات لازم در زمینه رفع مشکل صدور پروانه بهره برداری واحدها اتخاذ و مقرر گردید دستگاههای متولی پیگیری لازم را بعمل آورند.

🔹وی افزود: در این جلسه همچنین تصمیمات لازم در زمینه عقد قرارداد متصدیان با شرکت منابع آب و اختصاص سهمیه بنزین به قایق های مختص واحدهای پرورش ماهی اتخاذ گردید.

🔹فرماندار بدره در پایان اشاره کرد: در این جلسه استاندار محترم خواستار اجرایی شدن مصوبات این این دستورکار ظرف مدت یکماه جهت سهولت در فعالیت واحدهای پرورش ماهی در قفس شهرستان بدره شد.

🔸لازم به ذکر است با رفع مشکل صدور پروانه بهره برداری واحدهای پرورش ماهی در قفس، موانع پیشروی این واحدها برای دریافت تسهیلات و بیمه مرتفع خواهد شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است