فرمانداری بدره

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان برگزار شد

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان برگزار شد

 وی افزود: بر این اساس 14رسته شغلی که اسامی آنها از سوی کارگروه اقتصادی مقابله با کرونا به‌روزرسانی شده و بیشترین آسیب را از شیوع ویروس کرونا متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش‌فرمایی هستند، می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه کارا kara.mcls.gov.ir از تسهیلات حمایتی کرونا بهره‌مند شوند.
معاون فرمانداری بدره بیان داشت: مبنای اصلی پرداخت تسهیلات کرونا وجود شاغل بیمه شده در بنگاه می باشد.نیروی کار در این بنگاه‌ها نباید اخراج شده یا برای گرفتن بیمه بیکاری به صندوق بیمه بیکاری معرفی شده باشد، اگر نیروی کار تعدیل‌شده و برای گرفتن بیمه بیکاری مراجعه کرده باشد مشمول دریافت تسهیلات نخواهد شد.
وی افزود: پرداخت تسهیلات برای بنگاه‌هایی که فعال بوده و تعطیل نشده‌اند، به ازای هر نیروی انسانی شاغل بیمه شده ۱۲ میلیون تومان وام و برای بنگاه‌هایی که به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شده‌اند به ازای هر نفر شاغل بیمه شده ۱۶ میلیون تومان است.
وی با تاکید بر اهتمام مسئولین دستگاههای اجرایی در راستای احصاء لیست مشمولین حوزه های مربوطه و اطلاع رسانی جهت بهره مندی مالکین بنگاه ها از تسهیلات مذکور خواستار هماهنگی و همکاری بانکهای عامل جهت تسهیل در روند دریافت تسهیلات فوق شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است