فرمانداری بدره

با حضور استاندار ایلام و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری صورت گرفت

با حضور استاندار ایلام و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری صورت گرفت

🔹استاندار ایلام: عزم جدی دولت برای تکمیل این پمپاژ ها

🔻به گزارش روابط عمومی فرمانداری بدره قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به همراه دکتر امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری امروز از آخرین وضعیت انتقال آب از دریاچه سد سیمره به اراضی کشاورزی شهرک ولیعصر، زید، زرانگوش و تلخاب بازدید به عمل آورده و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفتند.

🔻در این سفر که فرماندار بدره و جمعی از مدیران ارشد استانی و کشوری از جمله رئیس مرکز ملی فرش ایران، مهندس نعمتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مهندس قيصوري رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان، اقدسی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، محمدرحیمی سرپرست سازمان صمت استان، شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، اسماعیلی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و... استاندار ایلام را همراهی می کردند، سلیمانی دشتکی شهرستان بدره را بسیار مستعد توسعه کشاورزی در استان دانسته و از عزم جدی دولت برای تکمیل و به سرانجام رساندن این پروژه ها خبر داد.

🔻بازدید از طرح پرورش ماهی در قفس سد سیمره، شرکت تولید و ریسندگی فرش دستبافت گچ کوبان، طرح گلخانه ۱۰هکتاری هیدروپونیک شهرک صنعتی بدره و طرح بتن آماده شهرک صنعتی از دیگر برنامه های سفر استاندار ایلام و معاونت توسعه ریاست جمهوری به شهرستان بدره بود.

⚡️استاندار ایلام در حین بازدید از این طرح ها در محل پروژه های فوق بصورت تلفنی با مسئولان استانی و کشوری ارتباط برقرار کرده و پیگیر رفع مشکلات و ارائه تسهیلات به کارفرمایان شد.

⚡️همچنین استاندار ایلام به مدیران کل استانی دستور داد که در جلسات آتی کارگروه استانی هر کدام از دستگاه های اجرایی از پروژه های زیر مجموعه خود جهت حضور در جلسه و پیگیری حضوری مطالبات در کارگروه استانی اقدام نمایند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است