فرمانداری بدره

مدیرکل کمیته امداد ایلام در سفر به شهرستان بدره

مدیرکل کمیته امداد ایلام در سفر به شهرستان بدره

قنبر موسی نژاد در سفر به شهرستان بدره و در دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: ظرفیتهای خوب و ارزشمندی در بدره وجود دارد که میتواند در راستای تقویت و توانمندسازی مددجویان از آنها بهره گیری کرد که در این زمینه خیرین بدره ای خارج از استان و کشور با ارتباطی که با زادگاه خود دارند همواره کمک کار و یاور امداد در دستگیری از نیازمندان بوده اند.
وی ادامه داد: جمعیت قابل توجه بدره ای های ساکن در تهران و مناطق دیگر که عمدتاً قشر نیکار و توانمندی هستند ظرفیت بسیار خوبی برای محرومیت زدایی از این شهرستان است.
موسی نژاد افزود: این ظرفیت بسیار خوب تاکنون نقش مهمی در کاهش محرومیت ها و کمک به توسعه این شهرستان داشته و امیدواریم نین نقشی پررنگ تر شود.
 وی ادامه داد: انتظار داریم از ظرفیت فرمانداری بدره در تعامل و ارتباط خوبی که با مجموعه عوامل موثر در شهرستان و خارج از استان دارید به خوبی استفاده شود و با کمک هم بتوانیم در راستای تقویت زندگی خانواده ها تلاش کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با  بیان اینکه هدف گذاری اصلی امداد در ارائه خدمت، ارتقاء سطح زندگی و توانمندسازی خانواده های مورد حمایت است گفت: در شهرستان بدره ظرفیت بسیار خوبی برای ارتقاء سطح زندگی خانواده ها وجود دارد.
موسی نژاد به موضوع رفع مشکل مسکن نیازمندان این شهرستان در سالهای گذشته اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات خوبی که در زمینه احداث مسکن در شهرستان صورت گرفته ، هم اکنون در این شهرستان مددجوی فاقد مسکن وجود نداشته و نیاز مسکن مددجویان این شهرستان به صفر رسیده است.
وی با عنوان اینکه در ماه رمضان اقدامات خوبی در شهرستان بدره صورت گرفته که نشان دهنده تعامل و همراهی مجموعه مدیران شهرستان با کمیته امداد است تصریح کرد: در حوزه زکات نیز امسال با تلاشها و زحمات همکاران شهرستان، خوشبختانه رشد قابل توجهی در جمع آوری و درآمد زکات داشته ایم و بیش از سه برابر سال ۹۸ زکات مستحبی جمع آوری شده است.
فرماندار شهرستان بدره نیز در این نشست در سخنانی گفت: فعالیتهای انجام گرفته توسط کمیته امداد در زمینه اشتغال و توانمندسازی مددجویان نوید بخش آینده ای روشن برای این خانواده ها است.
یونس آزادی ادامه داد: بدره ای های مقیم تهران و سایر استانها ظرفیت خوبی برای این شهرستان بوده و در سالهای گذشته نیز اقدامات خوبی در استفاده از ظرفیت این خیرین در زمینه محرومیت زدایی از این شهرستان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های فرمانداری استفاده از ظرفیتهای مجمع خیرین بدره ای های مقیم تهران است که در این زمینه پیگیر برگزاری یک همایش و جذب حمایتهای آنها در دو محور سرمایه گذاری و نیز استفاده از بعد حمایتی برای مشارکت در برنامه های دستگاههای حمایتی هستیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است