فرمانداری بدره

پیام تبریک فرماندار شهرستان بدره به مناسبت هفته قوه قضائیه

پیام تبریک فرماندار شهرستان بدره به مناسبت هفته قوه قضائیه

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین
"سوره مبارکه مائده آیه ۴۲‌"

آغازین روزهای تیر ماه هر سال، یادآور ضایعه عظیم و جانگداز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی(ره) و 72 تن از یاران باوفای انقلاب اسلامی است.

اگرچه عروج این شهدای والامقام برای ملت رشید ایران اسلامی، سخت و جبران ناپذیر بود لیکن در پرتو الطاف الهی، خون مطهر آنان، منجر به تقویت روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در جامعه گردید و حرکت جوانان غیور این مرز و بوم مقدس را به سمت قله های عزت و اقتدار شتابان تر کرد.

بخش مهمی از امنیت پایدار و همه جانبه کشورمان، مرهون تلاش های بی شائبه و مستمر مسوولان قضایی و کارکنان خدوم این مجموعه است که تعامل، همکاری و هماهنگی با دیگر بخش ها و ممانعت از تضییع حقوق شهروندان و مبارزه جدی با ناهنجاری های اجتماعی، مفاسد خرد و کلان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام آیت الله بهشتی(ره) و شهدای هفتم تیر، فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را به همه دست اندرکاران خدوم و پرتلاش دستگاه محترم قضایی در شهرستان بدره تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.
یونس آزادی
فرماندار بدره

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است