فرمانداری بدره

برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان بدره در سال ٩٩

برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان بدره در سال ٩٩

💥صحبت ها و مطالب مهم فرماندار بدره در خصوص مسائل جاری شهرستان در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بدره

فرماندار بدره:
🔻در زمینه شیوع بیماری کرونا، ستاد مدیریت این بیماری تشکیل و با همراهی و همکاری خوب مسئولین، تمام امکانات شهرستان در اختیار ستاد قرار گرفت.

🔻در اوایل شیوع این ویروس با رعایت جوانب احتیاط سختگیری های فراوانی در شهرستان اعمال کردیم به نحوی که مورد انتقاد بعضی از همشهریان هم قرار گرفتیم اما همه این اقدامات جهت حفظ سلامت شهروندان عزیز بود.

🔻از همه مردم خوب شهرستان بدره که در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی با ما همراه بودند، تقدیر و تشکر می کنم.

🔻ادارات کم کم روال عادی برنامه های خود را در پیش گرفته و نسبت به برگزاری جلسات مورد نیاز جهت هماهنگی و تصمیم گیری مسائل شهرستان اقدام کنند.

🔻شهریور ماه دور دوم انتخابات مجلس در حوزه جنوب استان را پیش رو داریم.

🔻ورود مسئولین شهرستان به تبلیغات انتخاباتی خلاف قانون بوده و مسئولین ضمن رعایت قانون از ورود به بحث تبلیغات انتخاباتی به جد پرهیز کنند چرا که عدم رعایت قانون توسط مسئولین بازخورد خوبی در بین مردم و جامعه ندارد.

🔻از مدیران کل و مدیران شهرستانی که به جد پیگیر کارهای حوزه کاری خود هستند تقدیر و تشکر می کنم ولی از برخی مدیران کل و مدیران شهرستان بخصوص مدیرانی که همزمان مسئولیت شهرستان های بدره و دره شهر را به عهده دارند گله مندم.

🔻برخی از این مدیران نسبت به امورات حوزه کاری شهرستان بدره کم توجه هستند که این موضوع به مراجع ذیربط اعلام شده است.

🔻اقدامات خوبی توسط دولت در بخش های مختلفی در شهرستان در دست اقدام هست اما در بحث اطلاع رسانی اقدامات به مردم مقداری ضعیف عمل شده است که ضروری است مدیران ادارات بیش از گذشته با رسانه ها و صدا و سیما همراه باشند تا مردم در جریان خدمات نظام و دولت درشهرستان قرار بگیرند.

🔻در کمیته برنامه ریزی شهرستان با توجه به کمبود اعتبارات تاکید ما بر اختصاص اعتبار به پروژه های است که از پیشرفت بیشتری برخوردار هستند که هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسند.

🔻مدیران شهرستان خصوصا در مواقع بحران شخصا برای مدیریت و نظارت بر امورات حوزه کاری به صورت میدانی پای کار باشند.

🔻در بحث آتش سوزی های احتمالی، دستگاه های اجرایی باید هر لحظه جهت اطفاء حریق با استفاده از امکانات موجود در شهرستان آمادگی لازم داشته باشند.

🔻در خصوص برداشت محصولات کشاورزی همه باید جهت برداشت هرچه سریع تر محصولات کشاورزان با جهاد کشاورزی همکاری کنیم.

🔻گشت های مشترک دستگاه ها جهت ساماندهی کمباین ها فعال هستند تا هرچه سریع تر کار برداشت محصولات کشاورزی هم به پایان برسد.

🔻در بحث کمبان ها انتقادی به مجموعه جهاد کشاورزی وارد است که چرا اجازه داده شده کمباین هایی که با تسهیلات یارانه ای خریداری شده اند به جای این که در خدمت کشاورزی منطقه باشد به راحتی توسط افراد به فروش برسد.

🔻جهاد کشاورزی برنامه ریزی کند و از منابع مختلف بانکی جهت تزریق اعتبارات برای خرید کمباین های جدید جهت استفاده کشاورزان اقدام کند که مشکل برداشت محصولات بصورت ریشه ای در شهرستان حل شود.

🔻بر اساس قانون مدیریت بحران، تمام امکانات دولتی و بخش خصوصی در زمان بحران باید جهت مدیریت اوضاع پای کار باشند لذا کمباین داران موظفند تا پایان زمان برداشت محصولات در خدمت کشاورزان باشند.

🔻در بحث استقرار ادارات ما شبانه روز پیگیر استقرار چند اداره باقیمانده هستیم اما انتظار ادارات کل از مدیریت شهرستان هم باید یک انتظار معمول و در حد مقدورات شهرستان باشد و لازم است که خود مدیران کل هم در حد توان پیگیر استقرار ادارات خود باشند.

🔻در بحث استفاده از خودروهای اداری مسئولین ادارات صرفا جهت انجام امورات اداری حق استفاده دارند.

🔻ساخت و ساز های غیر مجاز توسط دستگاه های مسئول به جد رصد شده  و دستگاه های خدمات رسان به هیچ عنوان حق واگذاری خدمات به ساختمان های فاقد پروانه حتی به صورت موقت ندارند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است