فرمانداری بدره

دیدار مدیر جدید بهره برداری سد و نیروگاه سیمره با فرماندار بدره

دیدار مدیر جدید بهره برداری سد و نیروگاه سیمره با فرماندار بدره

فرماندار بدره احداث و بهره برداری از سد و نیروگاه سیمره را دارای برکاتی برای شهرستان بدره دانسته و بر لزوم برنامه ریزی مدیریت جدید سد برای برخورداری هرچه بیشتر مردم شهرستان بدره از امتیازات این طرح ملی تاکید کرد.

دکتر آزادی بر لزوم تعیین تکلیف تملک اراضی بالادست سد تاکید کرد و افزود: مدیریت سد و نیروگاه با همکاری مدیران استانی و شهرستانی هرچه سریعتر موضوع تملک اراضی و مطالبات اهالی در این مورد را تعیین تکلیف نمایند.

همچنین فرماندار بدره به موضوع رانش روستای تلخاب اشاره کرده و افزود: رانش روستای تلخاب موضوعی بسیار مهم و دغدغه و نگرانی جدی و بحق اهالی روستا می باشد لذا سد سیمره هرچه سریع تر نسبت به اعلام نتیجه مطالعات انجام شده در این خصوص جهت انجام اقدامات بعدی اعلام نماید.

فرماندر در پایان از برگزاری جلسات هماهنگی با مدیران استانی جهت تعیین تکلیف واگذاری جاده تلمبه ذخیره به میراث فرهنگی جهت ساماندهی، اصلاح و مرمت این راه ارتباطی خبر داد.

رضایی مدیر سد و نیروگاه سیمره در این دیدار ضمن ارائه گزارش از روند اقدامات و پیگیری های انجام شده در خصوص دغدغه ها و مطالب مطرح شده توسط فرماندار، از آمادگی مجموعه سد و نیروگاه سیمره جهت هماهنگی و همکاری این مدیریت با دستگاه های اجرایی شهرستان بدره خبر داد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است