فرمانداری بدره

تقدیر استاندار ایلام از مشارکت خوب مردم و مسئولین شهرستان بدره در مبارزه با کرونا

تقدیر استاندار ایلام از مشارکت خوب مردم و مسئولین شهرستان بدره در مبارزه با کرونا

از فرماندار، امام جمعه و مسئولین فعال در بحث مبارزه با کرونا در شهرستان بدره تشکر می کنم.

خیرین بدره ای هم ساکن و هم مقیم مرکز در بحث مبارزه با کرونا کمک بسیار بزرگی به مجموعه بهداشت و درمان استان کردند که از آنها هم تقدیر و تشکر می کنم.

کارخانه الکل بدره جز واحدهای تولیدی تعطیل بود که خوشبختانه با کمک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان این کارخانه احیا شد و در بحث مبارزه با کرونا با تولید روزانه5هزار لیتر کمک بسیار خوبی هم به استان و هم به کشور داشت.

💠فرماندار بدره در گفت و گوی ویدئو کنفرانس فرمانداران و ائمه جمعه استان با سلیمانی دشتکی استاندار ایلام:

در زمینه مبارزه با کرونا تعامل و همراهی بسیار خوبی بین ادارات و نهاد های مختلف با راهنمایی های امام جمعه محترم در سطح شهرستان شکل گرفت و در مجموع ستاد کرونا شهرستان از عملکرد خوب و قابل قبولی برخوردار است.

مردم عزیز شهرستان با مجموع ستاد کرونا همراهی و همکاری بسیار خوبی داشتند که قابل تقدیر است.

مردم شهرستان بدره پیش از راه اندازی رسمی پویش مساوات و همدلی، به فکر کمک به کادر درمان و حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا بودند.

بدره ای های ساکن شهرستان و مقیم در مرکز و سایر نقاط کشور در حرکتی قابل تحسین در قالب پویش کروناستیزان کمک نقدی به ارزش صد و دو میلیون تومان جمع آوری کردند.

گروه های جهادی و مردمی هم اقدامات بسیار زیادی برای ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر، روستاها و اماکان عمومی انجام داده اند.

شبکه بهداشت و درمان شهرستان در زمینه تهیه لوازم و اقلام بهداشتی و حفاظتی در ابتدا با محدودیت هایی مواجه بود که الحمدالله در حال حاضر مشکل خاصی در این زمینه در سطح شهرستان نداریم.

در خصوص پویش بخشش اجاره بها، تا این لحظه اجاره حدودا 50 باب مغازه و منزل مسکونی توسط خیرین بدره ای بخشیده شده است.

مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی تا کنون حدود361میلیون تومان از محل کمک های مردمی و خیرین بدره ای های ساکن در شهرستان و مقیم سایر نقاط کشور جمع آوری شده است.

پویش مساوات و همدلی با همکاری امام جمعه محترم و معتمدین شهرستان شکل گرفته و در حال رایزنی با خیرین جهت ادامه حمایت از اقشار آسیب پذیر هستیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است