فرمانداری بدره

نشست هم اندیشی فرماندار بدره با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها

نشست هم اندیشی فرماندار بدره با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها

🔹در این جلسه فرماندار بدره ضمن تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امنیت کشور را مدیون خدمات و تلاش های این شهید عزیز دانست و افزود: با وجود سردار سلیمانی خیال ما از بابت امنیت کشورمان راحت بود و مردم هم با عزاداری های گسترده در سراسر کشور و حضور گسترده در مراسم تشیع از خدمات این مرد بزرگ قدردانی کردند.

🔹فرماندار بدره با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، افزود: وظیفه ما مسئولان، بسترسازی برای حضور گسترده مردم در پای صندوق رای می باشد  و حق دفاع و حمایت از کاندید خاصی را نداریم  و باید بستر کار را برای حضور مردم در انتخابات فراهم کنیم.

🔹وی در ادامه افزود: بر اساس قانون انتخابات همه کارکنان دولت در ساعات اداری به هیچ وجه حق فعالیت انتخاباتی و استفاده از امکانات اداری به نفع یا علیه هیچ کاندیدی ندارند و دهیاران و شوراهای محترم هم به نوعی شامل این قانون هستند و با توجه به رصد تخلفات انتخاباتی اگر هم مایل به فعالیت انتخاباتی بودند نباید از عنوان حقوقی خود استفاده نمایند.

🔹وی در ادامه هدف از برگزاری این نشست را تبادل نظر و ارائه راهکار در خصوص مسائل ومشکلات مردم روستاها دانست وافزود:دهیاران بایستی با همکارای بخشداران و شوراها به دنبال حل مشکلات موجود در روستاها باشند.

♦در ادامه جلسه، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاها، مسائل و مشکلات موجود در روستاها را در زمینه های مختلف عمرانی، آموزشی، ورزشی، خدماتی و رفاهی و کشاورزی مطرح کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است