فرمانداری بدره

سفر یکروزه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به شهرستان بدره

سفر یکروزه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به شهرستان بدره

🔹در جریان این بازدید، پروژه تامین آب و شبکه آبیاری تحت فشارشهرک ولیعصر، پروژه جاده گردشگری له لار و راه دسترسی به مزارع پرورش ماهی در قفس سیمره، ایستگاه شبکه آبیاری تحت فشار زید، زرانگوش،تلخاب مورد بازدید قرار گرفت.

🔹در این بازدید رییس سازمان مدیریت استان و فرماندار بدره ضمن بررسی آخرین وضعیت اعتبارات اختصاص یافته به این طرح ها، میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها را بررسی و از رایزنی با مسئولان استانی و کشوری جهت جذب بیشتر اعتبارات خبر دادند.

🔻پروژه شبکه آبیاری تحت فشار شهرک ولیعصر که مطالعات آن از سال ٨٨ شروع و عملیات اجرایی آن در فروردین ٩٨ آغاز شده است ١٣٠٠هکتار از اراضی منطقه شامل ٧٠درصد باغات و ٣٠درصد زراعی با جمعیت ۵هزار نفر و ١٢٠٠خانوار را پوشش داده و درحال حاضر لوله و تجهیزات خط انتقال به طول ٢/۵ کیلومتر خریداری شده و پروژه از پیشرفت فیزیکی ٢۵ درصد برخوردار می باشد که در صورت تامین اعتبار طی ٢ تا ٣ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

🔻پروژه شبکه آبیاری تحت فشار زید، زرانگوش و تلخاب نیز هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۷٠درصد برخوردار بوده که با بهره برداری از این پروژه در آینده نزدیک ۶٠٠هکتار از اراضی کشاورزی منطقه نیز زیر کشت خواهد رفت.

🔻پروژه جاده گردشگری له لار و راه دسترسی به مزارع پرورش ماهی در قفس سیمره نیز جهت استفاده تولیدکنندگان تعمیر، بهسازی و بازگشایی شده و هم اکنون آماده بهره برداری تولیدکنندگان منطقه می باشد.

🔻همچنین پروژه خط انتقال آب از جابر به شهر بدره جهت استفاده آب شرب منطقه از دیگر پروژه های مورد بازدید مسئولین بوده و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی 80 درصد برخوردار می باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است