پیام خداحافظی فرمانداربدره

متن پیام خداحافظی مهندس عسگری فرماندار سابق بدره

متن پیام خداحافظی مهندس عسگری  فرماندار سابق بدره

 وقُل رَب اَدخِلنی مُدخَل صِدق وَ اَخرِجنی مُخرَج صِدق وَاجعل لی مِن لَدُنک سُلطاناً نَصیراً(سوره اسراء آیه ۸۰)       

با نام پروردگاری که ذکرش روح را چراغ هدایت و یادش جان را کلید رهایی از اسارت است.
حمد و ثنا درگاهش را که سعادت خدمت به مردم شریف و شهید پرور شهرستان بدره را به اینجانب ارزانی داشت.

توفیقی که در همجواری شما عزیزان و یاران همدل حاصل شد تا درمدت کمتر از یکسال فعالیّت به عنوان فرماندار، پرثمرترین ایّام خدمتم را سپری نمایم.
تجربه گرانبها و سعادتی که نصیب بنده گردید تاشاید بتوانم با بهره مندی از اندوخته های کاری سنوات گذشته و در حد بضاعت و مسئولیّت خود موجبات رشد و اعتلای شهرستان و همچنین کسب رضای الهی را فراهم سازم و این میسّر نمی گشت مگر با همدلی و مساعی شما مدیران عزیز، اعضا محترم شورای تامین شهرستان، همکاران متعهّد و دلسوز، نیروهای نظامی و انتظامی وبسیجیان عزیز، شوراهای اسلامی روستا، شهر ، بخش و شهرستان،روحانیّت معزز خاصّه خانواده معظّم شهدا ، ایثارگران ، رزمندگان ، آزادگان و تمامی مردم زحمتکش و همیشه در صحنه ی شهرستان بدره.
چنانچه در این مدت توفیقی در شهرستان ایجاد شده ،بی شک با عنایات پروردگار و دعای خیر شما خوبان و تعامل و همکاری بی دریغ دیگر مسئولین عزیز بوده که ضمن سپاسگزاری و آرزوی ادامه این روند ،با خاطری سبز و شیرین از همراهی با شما از محضر عزیزان خداحافظی و انشالله در سنگری دیگر انجام وظیفه خواهم نمود.
 اگر احیانا به لحاظ کثرت امور باعث رنجش خاطر عزیزتان بوده ام مطمئنًا از روی عمد نبوده که ضمن عذرخواهی صمیمانه و طلب حلیّت امید آن دارم که به کرم و لطف خویش بنده را عفو نموده و از دعای خیر فراموش نفرمایید.
در پایان برای همه ی شما همکاران و مدیران محترم توفیق خدمت صادقانه از درگاه خداوند منّان و در سایه توجّهات حضرت ولی عصر(عج) خواستارم.

مجید عسگری
فرماندار سابق شهرستان بدره
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است