فرمانداری بدره

به مناسبت روز خبرنگار

به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بدره ؛ دکتریاسر علیزاده فرماندار شهرستان بدره ضمن تبریک روز خبرنگار گفت : همه ما مسئولیم تا از فرصت های موجود به نحو احسن در جهت عمران و آبادانی شهرستان استفاده نمائیم .

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه ما باید سعی کنیم تا در تمام عرصه ها پیشرو و الگو باشیم گفت : بدون تردید برای پیشرو و الگو بودن باید میزان آگاهی ، دانش و آستانه تحمل و صبر خود را بالا ببریم .

علیزاده در ادامه سخنان خود به داشتن روحیه انتقاد و انتقاد پذیری اشاره نمود و افزود : داشتن روحیه نقادی و انتقاد پذیری به توسعه امور کمک زیادی می کند .

 ایشان با اشاره به نقش رسانه در توسعه و عمران شهرستان گفت : در توسعه و عمران شهرستان و درحوزه های مختلف بدون تردید نقش رسانه ها پر رنگ بوده و این امر باید استمرار داشته باشد تا شهرستان به جایگاه واقعی خود ارتقاء یابد . 

وی شان و جایگاه خبرنگاران و رسانه ها را در نظام اسلامی بسیار مهم و ارزشمند خواند و خاطر نشان کرد : شما خبرنگاران می توانید با انتقادهای سازنده شرایط را به گونه ای رقم بزنید که آسایش خاطر جامعه را در پی داشته باشد و طبعا این فرایند روندی رو به جلو را طی خواهد نمود .

فرماندار شهرستان بدره  در ادامه سخنان خود مهمترین وظایف و رسالت خبرنگاران را بالا بردن آستانه صبر و تحمل ، درک متقابل ، حساس نگه داشتن جامعه ، پرهیز از هر گونه فضا سازی که منجر به تشویش افکار عمومی شود ، نگاه واقع گرایانه و عمل گرایانه به جامعه ، نهادینه کردن روحیه حقیقت خواهی و حقیقت جویی ، نشاط بخشی و امید آفرینی در جامعه و دوری از هر گونه سلایق شخصی در کار رسانه عنوان نمود و گفت : همه این ها می تواند به ایجاد فضای نشاط و همدلی در جامعه کمک شایانی داشته باشد . وی با تاکید بر این مطلب که رسالت خبرنگاران پرسشگری است و مسئولین هم باید در جهت پاسخگویی تلاش کنند اظهار نمود : معتقدم این روحیه پرسشگری است که می تواند جامعه را فعال و پویا نموده و از حالت ایستایی خارج نماید و خوشبختانه سیاست دولت انقلابی هم دوری از افراط و تفریط و نهادینه کردن روحیه اعتدال در جامعه است که توانسته در این عرصه موفق عمل نماید .

وی با اشاره به اینکه شغل خبرنگاری مقدس است افزود : خبرنگاران باید باور داشته باشند که کار آنان مقدس است و خبرنگاران نماینده افکار عمومی هستند .
وی در ادامه از کلنگ زنی بیمارستان ۳۲تخته خوابی شهربدره که از مطالبات مهم مردم  شهرستان وآبرسانی به روستای پشته ارشت وتغییر لوله های  ورودی آب شرب به شهربدره دراینده نزدیک خبرداد

گفتنی است : در پایان جلسه فرماندار شهرستان بدره  با اهداء لوح  از خبرنگاران تجلیل نمود .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است