فرمانداری شهرستان بدره

جلسه شورای اشتغال شهرستان بدره

جلسه شورای اشتغال شهرستان بدره

جلسه شورای اشتغال شهرستان بدره با محوریت توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستایی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بدره، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با محوریت توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستایی در شهرستان بدره با حضور علیزاده فرماندار، معاون فرماندار، بخشداران، دهیاران،رییس گروه برنامه ریزی و آمایش سرزمینی سازمان مدیریت، رییس اداره کار شهرستان دره شهر و اعضای این کارگروه برگزار شد. 
یاسر علیزاده فرماندار بدره در این جلسه یکی از دغدغه های مهم مردم و جوانان را مشکل بیکاری عنوان نمود و افزود: در راستای حل این مشکل و افزایش تولید و اشتغال اعتبارات خوبی در سطح کشور به این موضوع اختصاص یافته است.
فرماندار بدره رفع موانع و مشکلات جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید در روستاها را از مهمترین سیاست های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در راستای تحقق شعارهای مد نظر مقام معظم رهبری دانست.
وی تصریح نمود: در شهرستان بدره نیز در راستای جذب این اعتبارات جلسات متعدد کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری برگزار و تسهیلاتی در این زمینه پرداخت شده است. فرماندار شهرستان بدره در ادامه بر جذب همه این اعتبارات و تسهیل شرایط توسط بانکهای عامل تاکید نمود. در پایان مصوب گردید بخشداران و دهیاران قوانین و دستورالعمل های طرح مطالعات توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستایی را مطالعه و پیشنهادات خود را جهت اجرای هرچه بهتر طرح به صورت مکتوب به فرمانداری بدره ارائه دهند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است