فرمانداری بدره

مسلم تیرافکن سرپرست فرمانداری در همایش استقبال از خانواده معظم شهید سید ابوالفضل حسنی

مسلم تیرافکن سرپرست فرمانداری در همایش استقبال از خانواده معظم شهید سید ابوالفضل حسنی

🔸شهرستان بدره با 62 شهید معظم، 141 نفر جانباز قهرمان و 10 نفر آزاده سرافراز دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده و همواره آماده پاسداری از آرمان های انقلاب و شهداء می باشند.
🔸از سال 1393 که شهرستان افتخار این را پیدا کرد که در میان استقبال پرشور و تاریخی مردم ولایت مدار میزبان دو شهید گمنام باشد. در طی این سالها گلزار این عزیزان فقط یک نقطه جغرافیایی نبوده بلکه بواسط عشق و علاقه مردم، بعنوان زیارتگاه شیفتگان شهداء به بخشی از هویت شهرستان تبدیل شده است. به راستی همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارشفای آزادگان خواهد بود.
🔸طی این مدت که خبر شناسایی سید جلیل القدر در فضای شهرستان منتشر گردید، مردم هم خشنود از پایان فراق 34 ساله مادر و خانواده بودند و هم غمی بابت اینکه مبادا افتخار این میزبانی را از دست بدهند.
🔸 از اینکه خانواده معظم شهید اجازه دادند همچنان در خدمت سید عزیز باشیم بسیار سپاسگذاریم. انشاالله خدواند توفقیقی عطا بفرماید بتوانیم برادران و خواهران خوبی برای این سید گرانقدر باشیم.
🔸به نمایندگی از مردم شریف شهرستان بدره مراتب قدردانی صمیمانه خود را از خانواده معزز شهید اعلام می کنم هرچند بواسطه این پیوند معنوی همه ما مردم شهرستان این خانواده بزرگوار را عضوی از خود می دانیم.
🔸 انشاالله همه ما بتوانیم بعنوان سرباز ولایت پاسدار خوبی برای خون شهداء باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است