فرمانداری بدره

سیره شهیدن رجایی و باهنر الگویی موفق برای مسئولین

سیره شهیدن رجایی و باهنر الگویی موفق برای مسئولین

سرپرست فرمانداری بدره:
سیره شهیدن رجایی و باهنر الگویی موفق برای مسئولین/ بهره برداری از 15 پروژه با اعتباری بالغ بر 100میلیارد ریال در هفته دولت امسال درشهرستان


✅به گزارش روابط عمومی فرمانداری بدره، مهندس تیرافکن سرپرست فرمانداری بدره در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت گفت:

🔻ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری ماه محرم، آغاز هفته دولت و سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر را گرمی می دارم.

🔻وارستگی، مردمداری، دوری از هرگونه تجملگرایی و خدمت بی منت به مردم مهم ترین شاخصه های این دو شهید عزیز بوده که با شهادتشان خون تازه ای را در رگ های انقلاب جاری کردند.

🔻همه مسئولین باید سیره و شخصیت این دو شهید عزیز را الگو و سرمشق خود در طول خدمت قرار داده و با دوری از هرگونه تکبر و تشریفات و منیت با روحیه جهادی و انقلابی در راه خدمت به مردم و انقلاب گام بردارند.

🔻هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه اقدامات مسئولین که همان دستاوردهای نظام و انقلاب است می باشد.

🔻در هفته دولت امسال 15 پروژه عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر 100میلیارد ریال در سطح شهرستان به بهره برداری می رسد که مهمترین این پروژه ها در حوزه تکمیل زیرساخت های روستایی، عشایری و بهداشتی می باشد.

🔻جاده بدره سیروان، فاز دو واریانت چشمه شیرین، طرح مطالعاتی چهاربانده کردن محور بدره دره شهر، طرح تامین آب و شبکه آبیاری تحت فشار شهرک ولیعصر، پمپاژ زید، زرانگوش و تلخاب، پروژه احداث ایستگاه آبرسانی عشایر و... از مهمترین پروژه های شاخص در حال اجرا و در دست اقدام شهرستان می باشند.

🔻از محل تسهیلات اعطایی مسکن محرومین در طول یک سال گذشته جمعا 323فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر 226میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات جهت ساخت مسکن اعطا شده که 64 میلیارد آن بلاعوض پرداخت گردیده است.

🔻شیوع ویروس کرونا در طی 18ماه گذشته باعث تاثیرات منفی در تمامی حوزه های مختلف شده است و درکنار تلاش در راستای توسعه شهرستان همواره مدیریت و پیشگیری از کرونا و حفظ سلامت عمومی مهم ترین دستور کار شهرستان بوده است.

🔻کیلینیک تنفسی بیماران کرونایی جهت کاهش تردد بیماران به شهرستان های همجوار و تزریقات سرپایی بیماران در سالن شهید فهمیده راه اندازی شده که همه روزه به بیماران کرونایی خدمات رسانی می کند.

🔻با همت کادر بهداشتی و اعضای ستاد مدیریت کرونا شهرستان خوشبختانه ۴۴/۴ درصد جمعیت بالای 18 سال شهرستان دوز اول و ١٧/۵ درصد دوز دوم واکسن را دریاف کرده اند که از این نظر جز شهرستان های برتر استان می باشیم.

🔻رسم و رسومات محلی و طایفه ای که در طول ادوار همواره نقطه قوتی در راستای همبستگی اجتماعی و فرهنگی بوده است امروزه متاسفانه به پاشنه آشیلی در زمینه ابتلا و انتقال و شیوع کرونا در شهرستان تبدیل شده است.

🔻انتظار داریم همه معتمدین، منتفذین و بزرگان شهرستان کما فی سابق در راستای توسعه شهرستان خصوصا در شرایط کرونایی و حساس امروزی با مجموعه شورای اداری شهرستان همکاری نمایند.

🔻شهرستان بدره در طول دو سال متوالی درخصوص رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در زمان برگزاری مراسمات عزاداری در سامانه بیرق به عنوان شهرستان برتر استان معرفی گردیده است که از مسئولین فرهنگی، مذهبی و هیات های مذهبی شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.

🔻ضمن تبریک مجدد هفته دولت خدمت همه کارکنان خدوم دولت از اهتمام و تلاش اعضای شورای تامین، شورای اداری و همه کارکنان و پرسنل پرتلاش ادارات و نهادهای شهرستان تقدیر و تشکر می نمایم.

🔻جا دارد که از استاندار محترم و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی که مجدانه پیگیر امورات شهرستان هستند بصورت ویژه قدردانی کنم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است