فرمانداری بدره

جلسه ای با حضور علیزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

جلسه ای با حضور علیزاده نماینده مردم  در مجلس شورای اسلامی

🔹علیزاده نماینده مردم شهرستانهای دهلران،آبدانان،دره شهرو بدره  در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه  با اشاره به ظرفیت بالای استان ایلام و شهرستان بدره در بخش کشاورزی و دامپروری گفت: با توجه به عضویت در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به طور ویژه و تخصصی پیگیر مسائل مربوط به این حوزه خواهدبود  و در اردیبهشت ماه جاری جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی در ایلام برکزار می شود

🔹علیزاده افزود :در بودجه ۱۴۰۰ اصلاحات خوبی جهت کمک به بخش های کشاورزی و دامپروری انجام شده است
🔹 وی با اشاره به تحویل کنسانتره به جای مواد خام به دامداران گفت: این روش مطلوب تر است ولی باید تنوع لازم در تولید کنسانتره ها ایجاد گرددتا نظر دامداران و پرورش دهندگان هم تامین شود.

💢ریبس سازمان جهاد کشاورزی استان بااشاره به درخواست ها و مشکلات مطرح شده توسط دامداران و کشاورزان گفت :پس از بررسی و کارهای کارشناسی و شناسایی مشکلات در تهیه و توزیع نهاده ها بین کشاورزان و دامداران ،سامانه هایی آماده شده و وکلیه مرغداران با ثبت نام در این سامانه و تهیه کدهای اختصاصی ،به موقع و مقدار لازم نهاده های خودرا دریافت میکنند که این کار برای گاوداریهای صنعتی هم درحال انجام است.
🔹اقدسی افزود:هفت کارخانه فعال در زمینه تولید کنسانتره دامی وجود دارد که آنالیز،ترکیب و تولید نهاده ها را انجام می دهند.

💢آزادی فرمانداربدره دراین جلسه گفت : درحوزه گردشگری کارهای خوبی درسطح شهرستان انجام گرفته وباتوجه اینکه کشت غالب منطقه غلات است درزمینه تغییر الگوی کشت کارهای خوبی انحام شده است ودرزمینه دامداری هم دام های سنگین وهم طیور  شهرستان بدره جز شهر ستانهای موفق استان هست

💢سلیمانی مدیرشیلات استان هم دراین جلسه گفت :بدره به خاطر وجود منابع آبی مناسب قطب پرورش ماهی استان است . پرورش ماهی در قفس سد سیمره تا ۵هزار تن ظرفیت دارد که فعلا ۲هزار تن آن محقق شده است .
🔹وی همچنین درمورد تلفات ماهی ها و آلودگی آب دریاچه سد سیمره افزود: این امر به دلیل کمبود بارندگی ها و پدیده وارونگی است  که باعث کمبود اکسیژن در آب پشت سد شده است.

🔹دراین جلسه متصدیان واحدهای مرغداری،گاوداری و پرورش دهندگان ماهی شهرستان به بیان نقطه نظرات ومشکلات خودپرداختندکه از مهمترین موارد ذکرشده می توان به مشکلات تهیه نهاده های دامی ،عدم اختصاص به موقع نهاده ها ،روند دشوار صدورو تمدید مجوزهای فعالیت،بیمه ، آلودگی آب دریاچه سد سیمره وگرانی مواد اولیه و نهاده های مختلف اشاره کرد.


💢 علیزاده در بازدید میدانی از روستاهای گله دار،دولگلاب و آبهرپایین  با حضور فرماندار ،دهیاران و مردم منطقه  به بررسی مشکلات آنها پرداخته و جهت تکمیل زیرساخت های روستای گله دار ۲۵۰ میلیون تومان و روستای آبهرپایین هم مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان اختصاص دادند.
علیزاده با تاکید بر پیگیری مطالبات عمومی مردم گفت :چهارخطه کردن مسیر ایلام بدره و دره شهر بعنوان پروژه ملی تعریف شده و علاوه بر بودجه های جاری مبلغ ۴۵۰ میلیاردتومان از محل ماده ۵۶ به این امر اختصاص یافته است.
💥 در این دیدارها مردم به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند که عمده مطالبات آنها در مورد جاده و راه‌ها، آب آشامیدنی، خطوط تلفن همراه و اینترنت و طرح هادی روستا عنوان شد.

🔹وی درپایان  از کارگاه تولیدی لباس شهرستان بدره بازدید ودرجریان مشکلات این کارگاه تولیدی قرارگرفت وگفت بنابه شعار امسال که مقام معظم رهبری  به زیبایی نامگذاری کردند درجهت رفع مشکلات این کارگاه تمام تلاش خودرابکار خواهد گرفت

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است