فرمانداری بدره

جلسه شورای اداری شهرستان با ریاست دکتر آزادی فرماندار

جلسه شورای اداری شهرستان با ریاست دکتر آزادی  فرماندار

دکترآزادی فرماندار بدره  ضمن خیر مقدم به نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اعضاء جلسه   هدف از این جلسه را بیان مشکلات ورفع موانع پیش روی  شهرستان و  تلاش در جهت  رفع این مشکلات وهمچنین توسعه شهرستان دانستند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان بدره شهرستانی جوان اما بسیار مستعد برای توسعه می باشد گفت :  با برنامه ریزی درست و جذب اعتبارات استانی و ملی این شهرستان می تواند مسیر توسعه را خیلی زودتر از شهرستان های با سابقه استان طی کند.
دکتر آزادی گفت: نقطه قوت اصلی بدره مردم خوب این شهرستان می باشد.
مردم شهرستان جهت انجام وظایف بارها در حوزه های مختلف با ما نهایت همکاری و همراهی را داشته و دارند وهمچنین در بین مجموعه مدیران نظام و دولت در شهرستان بدره نیز تعامل و همراهی و هماهنگی و همکاری بسیار خوبی برقرار می باشد و مدیران نیز تلاش می کنند که خدمتگذارانی صادق برای کشور و مردم باشند. که حاصل همکاری خوب مردم و تعامل و هماهنگی بین مسئولین موفقیت شهرستان در ارزیابی های مختلف استانی می باشد.
فرمانداربدره گفت : نظام و دولت تاکنون خدمات بسیار خوبی را به شهرستان بدره ارائه کرده است. درهمین راستا  شهرستان بدره امسال به عنوان سومین شهرستان سبز استان معرفی شده و تمام نقاط شهری و روستایی آن از نعمت گاز برخوردار شده اند.
دکترآزادی دراین نشست بیان کرد : از مجموع 24 روستای شهرستا 22 روستادارای آب شرب هستند و فقط در دو روستا که جدیدا مورد استقبال مردم قرار گرفته اند در زمینه آب شرب با مشکلاتی مواجه هستند که در حل برنامه ریزی جهت حل ین مشکل نیز هستیم.
وی همچنین به بحث راه های ارتباطی شهرستان اشاره کرد وگفت :  فقط 6کیلومتر راه غیر آسفالته روستایی  وجود دارد  که با برنامه ریزی های صورت گرفته پیمانکار آن مشخص شده و با انجام این پروژه ما هیچ راه روستایی غیر آسفالته نخواهیم داشت.

دکتر آزادی گفت : در بحث اینترنت به علت کمبود تجهیزات بعضی از روستاهای شهرستان با مشکلاتی مواجه هستند. و
در بحث توزیع اعتبارات عمرانی ، اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است و از کلنگ زنی های غیر ضرور اجتناب کرده ایم.
یکی از خواسته ها و مطالبات بحق مردم عزیز شهرستان بحث استقرار کامل ادارات می باشد که چندین اداره در سال های اخیر در شهرستان مستقر شده و انشالله بزودی نیز اداره ثبت اسناد مستقر خواهد شد.

 فرمانداربدره همچنین گلت : چنانچه  سه پروژه پمپاژ آب در شهرستان به بهره برداری برسند 3800هکتار به اراضی آبی شهرستان افزوده می شود که نقش بسزایی در رونق و توسعه همه جانبه شهرستان خواهد شد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است