فرمانداری بدره

دستور ویژه سلیمانی دشتکی برای بهره برداری از پمپاژ کشاورزی تلخاب، زید و زرانگوش

دستور ویژه سلیمانی دشتکی برای بهره برداری از پمپاژ کشاورزی تلخاب، زید و زرانگوش

🔻به گزارش روابط عمومی فرمانداری بدره، یونس آزادی با اشاره به طرح رفع موانع بهره برداری از پمپاژ تلخاب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، اظهار داشت: استاندار ایلام در این جلسه خواستار پیگیری ویژه مسولین ذیربط جهت بهره برداری از این پروژه در سال جاری شد.

🔻فرماندار بدره با اشاره به اینکه یکی از موانع اصلی بهره برداری از پمپاژ تلخاب، تامین برق مورد نیاز است، گفت: در این جلسه مقرر گردید شرکت آب و نیرو یکی از خطوط برق خود که از پست دره شهر تامین شده است را در اختیار جهادکشاورزی قرار دهد.

🔻وی عدم صدور مجوز تخصیص آب را یکی دیگر از موانع بهره برداری از پروژه برشمرد و گفت: در این جلسه مقرر گردید شرکت منابع آب استان نسبت به صدور مجوز لازم اقدام نماید.

🔻آزادی از صدور مجوز قطع عرضی جاده های فرعی جهت عبور لوله های انتقال آب این پروژه خبر داد و ابراز داشت: در این جلسه مقرر گردید تا قبل از فصل کشت پائیزه اجرای خطوط داخلی مزارع پروژه به اتمام برسد تا کشاورزان در زمینه کشت اراضی با مشکل مواجه نشوند.

🔻فرماندار بدره در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت های استاندار محترم و سایر مسولین استان، ابراز امیدواری کرد این پروژه با تخصیص اعتبارات استانی و ملی و همینطور جدیت مسولین مربوطه در سال جاری به بهره برداری برسد.

🔹این پروژه حدود ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای تلخاب، زید و زرانگوش در بخش هندمینی شهرستان بدره را مشروب خواهد کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است