فرمانداری یدره

شهرستان بدره با 25 طرح و پروژه به استقبال دهه فجر آمد

شهرستان بدره با 25 طرح و پروژه به استقبال دهه فجر آمد

🔹فیبر نوری مسیر ایلام به بدره؛ گازرسانی به روستاهای چنار جافری، تلخاب بالا و خوشقدم؛ پارڪ بانوان، فاز اول مسیر گردشگری له لار؛ فاز نخست جاده گرشگری تنگه شه داد؛ اجرای آسفالت شهرڪ ولیعصر و معابر بدره؛ ساختمان های آتش نشانی بدره و بخشداری هندمینی و عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای ڪلم بالا و زید برخی از پروژه هایی هستند ڪه در دهه فجر امسال از آنها بهره برداری شده و یا می شود.

🔹طرح پرورش گاو شیری 49 راسی نیمه صنعتی، جمع آوری و فرآوری پشم خام گوسفند و افتتاح صندوق ڪارآفرینی و امید شهرستان از دیگر پروژه و زرح هایی هستند ڪه به زودی ڪلنگ زنی و یا افتتاح خواهند شد.

🔹در حوزه گردشگری، بدره حرف های زیادی برای گفتن دارد ڪه در زمینه زیرساخت های گردشگری، فاز اول جاده های تنگ شه داد و له لار به بهره برداری رسیده است.

🔹در زمینه اسڪان گردشگران مشڪلات زیادی در ایام نوروز داریم؛ بر اساس برآوردهای اولیه حدود هزار نفر اسڪان در شهرستان باید ایجاد شود ڪه خوشبختانه بخش خصوصی به این مقوله ورود ڪرده است و بومگردی ها هم به ڪمڪ آمده اند.

🔹مشڪلات ڪارخانه تولید الڪل این شهرستان به عنوان تنها واحد تولید الڪل در غرب ڪشور، در قالب ستاد تسهیل پیگیری و پس از سالها وقفه، به تولید رسید و اڪنون با 35 نفر اشتغالزایی روزانه حدود 6 هزار لیتر الڪل تولید می ڪند و با اجرای فاز 2 این شرڪت، زمینه اشتغال 35 نفر دیگر فراهم خواهد شد.

🔹پروژه پمپاژ زید، تلخاب و زرانگوش اڪنون 85 درصد پیشرفت فیزیڪی دارد و پیشبینی می شود تا هفته دولت به بهره برداری ڪامل برسد؛ در صورت فعال شدن این پروژه ها حدود 4 هزار و 500 هڪتار افزوده خواهد شد اڪنون حدود 12 هزار هڪتار زمین آبی دارد.

🔹در زمینه تغیر الگوی ڪشت، اقدامات انجام شده و از ڪاشت گندم و جو به سمت توسعه باغات و داروهای گیاهی حرڪت ڪنند ڪه می تواند در زمینه اقتصاد ڪشاورزی بسیار موثر باشد.

🔹اولویت ما در یڪ سال گذشته ارتباط مستمر و مستقیم با مردم منطقه و برقراری ارتباط بین مردم و اقدامات در دست اجرا بود ڪه قدم های مناسبی در این مسیر برداشته شد.

🔹دیدار با خانواده های شهدا، خانواده های تحت پوشش ڪمیته امداد و بهزیستی، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه، ملاقات های هفتگی و حضور در بین مردم تمام روستاهای شهرستان در این راستا به سرانجام رسید.

🔹در یڪسال گذشته از تمام روستاهای شهرستان بازدید و نیازها، مشڪلات و توانمندی های این روستاها برآورد شد و تقسیم اعتبارات شهرستان بر اساس این نیازها صورت گرفت.

🔹تعامل با تمام فعالین سیاسی شهرستان از برنامه های ما بوده و هر ڪدام از عزیزانی ڪه برای ایجاد دفتر حزبی در این شهرستان اقدام ڪنند استقبال خواهیم ڪرد.

🔹27 برنامه تا پیش از دهه فجر در زمینه ایجاد نشاط اجتماعی در این شهرستان برگزار شده است ڪه مهمترین آن برنامه ایلبانگ در شهرستان بدره بود ڪه با حضور تمام استان های ڪشور برگزار است.

🔹تعامل مثبت مبتنی بر قانون با دست اندرڪاران برگزاری انتخابات برقرار است و 20 شعبه در شهرستان فعال خواهد شد و تلاش ما برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداڪثری خواهد بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است