فرمانداری بدره

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بدره برگزار شد

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بدره برگزار شد

♦فرماندار در جلسه شورای پیشکیری از وقوع جرم:
رسالت ما بسترسازی برای برگزاری انتخابات سالم و قانونی با حضور گسترده مردم است/ بدون مماشات با هرگونه اقدام غیرقانونی در امر انتخابات برخورد صورت خواهد گرفت.

فرماندار بدره:
🔻همه دوست داران نظام و کشور باید در راستای حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس تلاش کنند.
🔻وظیفه همه مجریان و دست اندرکاران انتخابات اعم از هیئت های اجرایی و نظارت، همکاری جهت برگزاری سالم و قانونی انتخابات مجلس در سراسر کشور و بخصوص شهرستان بدره است.
🔻طبق قانون کسانی که عضو هیئت های اجرایی و نظارت بوده و دست اندرکارمستقیم برگزاری انتخابات هستند به هیچ عنوان نباید در حمایت از هیچ کاندیدایی فعالیت کنند.
🔻مدیران اداراتی که در برگزاری انتخابات نقش ندارند هم باید توجه داشته باشند هر گونه فعالیت انتخاباتی در ساعات اداری ممنوع است، اما استفاده از امکانات اداری تحت هرشرایطی برای فعالیت انتخاباتی ممنوع بوده و در این زمینه نظارت های لازم جهت پیشگیری از تخلفات احتمالی صورت می گیرد.
🔻تدابیر و برنامه ریزی لازم برای بسترسازی حضور گسترده مردم و برگزاری یک انتخابات سالم و قانونی در سطح شهرستان توسط فرمانداری و هیئت های اجرایی صورت گرفته تا انشالله با همکاری هم بتوانیم طی یک فرایند قانونی انتخابات ماندگاری را برگزار نماییم.
🔻به فرموده مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس بوده و هر کاندیدی که توسط شورای محترم نگهبان تایید و منتخب مردم باشد برای همه ما قابل احترام است و مسائل را رصد خواهیم کرد که هیچ اقدامی خارج از چهارچوب صورت نگیرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است