فرمانداری بدره

افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان با حضور فرماندار

افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان با حضور فرماندار

🔻یونس آزادی فرماندار بدره در افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان:
🔹 یکی از اهداف  المپیاد ورزشی درون مدرسه ای که چند سالی است در مدارس اجرا می شود ایجاد شادابی، نشاط و سرزندگی در مدارس است.

🔹گسترش فرهنگ ورزش در بین دانش آموزان به عنوان قشری از جامعه از دیگر اهداف این المپیادها در مدارس است.

🔹قهرمانانی که امروز در سطح ملی و جهانی در حال کسب مدال هستند روزی در همین مسابقات سطوح پایین شرکت کرده و استعداد آنها کشف شده است و با پرورش استعداد آنان نهایتاً امروز در حال کسب مدال های مختلف در عرصه های بین المللی و جهانی برای کشورمان هستند و انشالله در همین برنامه های درون مدرسه ای شاهد کشف و پرورش استعدادهای شما دانش آموزان عزیز باشیم.

🔹دانش آموزان باید در همین برنامه های درون مدرسه ای به تمرین کار گروهی و کار جمعی بپردازند چرا که عدم توانایی نسل کنونی در انجام کارهای گروهی نتیجه تک روی های گذشته در چنین برنامه هایی است که نتوانستیم به تمرین کار گروهی و جمعی بپردازیم و تلاش می کردیم با تک روی برنده شویم. لذا شما دانش آموزان باید از همین حالا کار گروهی را تمرین کنید.

🔹دانش آموزان عزیز باید سعی کنند در این مسابقات ورزشی رقابت سالم با دیگران را تمرین کنند تا انشالله در آینده که وارد فضای جامعه می شوند برای دستیابی به موفقیت و خدمت به نظام و مردم با رقبای خود رقابت سالم  و به دور از تخریب داشته باشند.

🔹تمرین آموزه های دینی از جمله اخلاق خوب، جوانمردی و انصاف می تواند در همین برنامه های ورزشی درون مدرسه ای در وجود دانش آموزان عزیز نهادینه شود.

🔹دانش آموزان باید در کنار تحصیل به ورزش با برنامه توجه داشته باشند چرا که ورزش با برنامه در کنار تحصیل می تواند به موفقیت بیشتر دانش آموزان کمک کند.

🔹رابطه ورزش با کاهش آسیب های اجتماعی موضوع بسیار مهمی است چرا که دانش آموزانی که در کنار تحصیل به ورزش هم می پردازند کمتر به سمت آسیب های اجتماعی گرایش پیدا می کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است