فرمانداری بدره

جلسه شورای اداری شهرستان بدره به ریاست فرماندار بدره و با حضور اعضای شورای اداری شهرستان

جلسه شورای اداری شهرستان بدره به ریاست فرماندار بدره و با حضور اعضای شورای اداری شهرستان

در این جلسه، یونس آزادی فرماندار بدره به نکاتی از جمله عملکرد ستاد اربعین، راهپیمایی ١٣آبان، آمادگی ستاد بحران، انتخابات مجلس، پروژه های عمرانی شهرستان و... اشاره کردند.

فرماندار بدره :
از همه عزیزانی که در بحث اربعین همکاری داشتند هم مجموعه ستاد اربعین و هم نیروهای مردمی تقدیر و تشکر می کنم و در نتیه همگاری ستاد اربعین و نیروهای مردمی که پای کار بودند باعث شد به لطف خدا امسال هم شهرستان بدره در بحث استقبال از زوار اربعین سربلند و روسفید شود.

13آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز زا در پیش رو داریم، با توجه به اهمیت مبارزه با استکبار جهانی نیاز است برای برگزاری با شکوه راهپیمایی این روز با یک برنامه ریزی منسجم، این مناسبت را گرامی بداریم.

با توجه به شروع بارندگی ها دستگاه های اجرایی و اعضا ستاد بحران شهرستان آمادگی لازم را داشته باشند و مصوبات ستاد بحران شهرستان را دستور کار قرار داده تا انشالله با رصد این مسائل مشکلی در سطح شهرستان در زمان بحخران نداشته باشیم.

در اسفند ماه انتخابات مجلس را در پیش رو داریم و همه ما باید تلاش کنیم انشاله انتخابات در شهرستان به بهترین شکل ممکن برگزار شود و برای رسیدن به این هدف لازم است همه ما رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در هر جایگاهی که هستیم می توانیم زمینه ساز حضور باشکوه مردم در پای صندوق رای باشیم

افرادی در تلاش هستند که حضور مردم در پای صندوق رای را کاهش داده و مشارکت مردم در انتخابات را پایین آورند لذا همه ما به عنوان خدمتگذاران نظام و مردم در هر جایگاهی که هستیم باید سعی و تلاش کنیم که زمینه حضور مردم در پای صندوق رای را فراهم کنیم

با حضور پررنگ مسوئلان در بین مردم و فعال کردن پروژه های عمرانی سطح امید در جامعه را ارتقا دهیم.سعی کرده ایم برای همه پروژه های عمرانی که در سطح شهرستان تعریف شده است اعتبار لازم را اختصاص دهیم و دستگاه هایی که با وجود تخصیص اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان، هنوز کار خود را شروع نکرده اند باید از طریق مدیران کل پیگیری لازم را انجام دهند.

با حضور پررنگ مسوئلان در بین مردم و فعال کردن پروژه های عمرانی سطح امید در جامعه را ارتقا دهیم.

.سعی کرده ایم برای همه پروژه های عمرانی که در سطح شهرستان تعریف شده است اعتبار لازم را اختصاص دهیم و دستگاه هایی که با وجود تخصیص اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان، هنوز کار خود را شروع نکرده اند باید از طریق مدیران کل پیگیری لازم را انجام دهند و مشکلات و موانع اجرای طرح را برطرف کنند.

مدیران ادارات و دستگاه ها و کارکنان و همکارانشان به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات اداری به نفع هیچ کاندیدی را ندارند و مدیران نیز طبق قانون در ساعات اداری حق تبلیغ ندارند.

فرمانداران در شهرستان ها نماینده دولت هستند نه فقط وزارت کشور، و مسئولیت اقدامات بسیاری از ادارات شهرستان قبل از مسول دستاگاه، با فرماندار می باشد...

رعایت نظم و انظباط اداری خصوصا در بحث حضور در محل کار باید بیشتر از گذشته در دستور کار مدیران و کارکنان ادارات قرار بگیرد،در بحث استفاده از خودروهای اداری هم ابلاغیه ای از طرف قوه قضاییه صادر شده که با کسانی که از خودروهای اداری استفاده نادرست می کنند برخورد صورت بگیرد که انتظاز هست در این مورد هم دقت لازم را اشته باشند که مشکلی به وجود نیاید.

در بحث ارزیابی عملکرد مدیران، باتوجه به این که فعالیت مدیران را کامل رصد می کنم حتما در پایان سال بر اساس ارزیتبی عملکرد مدیران اقدام خواهم کرد

در بحث هماهنگی برگزاری اجتماعات و راهپیمایی های ادارات دستگاه های اجرایی باید حتما با فرمانداری هماهنگی لازم را انجام دهند، یکی از ادارات شهرستان در هفته های گذشته بدون هماهنگی لازم اقدام به برگزاری راهپیمایی ورزشی کرده بود که اگر به حرمت اسم اربعین که روی آن برنامه گذاشته بودند نبود این برنامه را کنسل می کردم، چرا که در تمام برنامه های شهرستان باید همه مسائل را لحاظ کنیم که مشکلی پیش نیاید

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است