فرمانداری بدره

جلسه معاون فرماندار بدره با دهیاران شهرستان

جلسه معاون فرماندار بدره با دهیاران شهرستان


🔸ملت ایران و رزمندگان اسلام با الگو قرار دادن اهل بیت(ع) و راه و منش سید الشهدا(ع) تا پای جان از ارزشهای انقلاب و اسلام دفاع کردند.

🔸رزمندگان اسلام حول محور ولایت با ایثار و مقاومت باعث زبونی رژیم بعث و ایادی استکبار شدند و الان نسخه مقاومت بعنوان الگوی تمام آزادیخواهان جهان باعث ناکامی دشمنان اسلام در سراسر جهان شده است.

🔸توسعه و عمران روستایی یکی از دغدغه های اصلی سیاستگذاران در ایران است و از اهداف کلان توسعه کاهش بیکاری و توسعه فعالیت های شغلی می باشد.

🔸دهیاران نقش مهمی در توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... در سطح روستاها دارند.

🔸دهیار بعنوان منتخب شورای روستا که بر آمده از اراده و خواست مردم است باید با سعه صدر، خویشتن داری و متانت بدنبال توسعه همه جانبه روستا، همکاری و هماهنگی بین بخشی با مسئولین شهرستان در راستای توسعه و رفع مسائل و مشکلات موجود باشد.

🔸در آستانه انتخابات پیش رو دهیاران محترم ضمن فراهم آوردن بستر مناسبی برای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری حق استفاده از امکانات دهیاری له یه بر علیه کاندیدای خاصی ندارند.

🔸با توجه به شروع فصل بارش تمهیدات لازم جهت هدایت سیلابها و روان آبهای سطحی ناشی از بارندگی جهت جلوگیری از خسارت های احتمالی بعمل آورند.

🔸ضمن قدردانی از تلاشهای بی شائبه و مساعی ارزشمند دهیاران محترم و اعضای محترم شوراهای اسلامی،طرح ساماندهی کشاورزی با توجه به استعداد منطقه از طرح های مناسبی می باشد که نیاز است دهیاران محترم همکاری و مساعدت لازم در این زمینه بعمل آورند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است